مشکل عجیب تسلا مدل ۳: انتظار ۳ ماهه برای سپر!

مشکل عجیب تسلا مدل ۳: انتظار ۳ ماهه برای سپر!

تسلا از سال ۲۰۱۸ به عنوان مهم‌ترین سال تاریخ خود نام برده زیرا این خودروساز توانست حدود ۱۴۰ هزار دستگاه مدل ۳ جدید را بفروشد. در واقع تسلا مدل ۳ پرفروش‌ترین خودروی لوکس سال قبل در آمریکا بوده است.

تسلا علیرغم مشکلات زیادی که در گیگا فاکتوری و تأسیسات تولید فرمونت کالیفرنیا داشت به این هدف والا دست یافت. مشکلات موردبحث اکثراً حل شده‌اند اما خب تعداد زیاد مدل ۳ به فروش هم مشکلات جدیدی به وجود آورده‌اند!

بنا به گزارش میدونی و به نقل از وال‌استریت ژورنال، افزایش سریع تولید مدل ۳ از طرفی باعث کندی فرایند تعمیر این محصولات هم می‌شود؛ به عبارت دیگر وجود تسلاهای بیشتر در جاده‌ها به معنی تصادفات بیشتر این خودروها و نیاز بیشتر به تعمیرات است.

مالکان تسلا باید با زمان‌های طولانی انتظار برای تعویض قطعات دست‌وپنجه نرم کنند و به نظر می‌رسد این مشکل حداقل در کوتاه‌مدت رفع نخواهد شد. وال‌استریت ژورنال با یکی از مالکان مدل ۳ که برای تعویض سپر خود مجبور بوده ۳ ماه صبر کند گفت‌وگو کرده است.

سپر از جمله معمول‌ترین قطعات خودرویی بوده و انتظار ۳ ماهه برای تهیه آن عجیب است. فروم‌های تسلا نیز قبلاً خبرهای زیادی درباره‌ی مدت‌زمان زیاد انتظار برای تهیه قطعات یدکی منتشر کرده بودند.

واضح است که این تأخیرها باعث ایجاد نارضایتی و عصبانیت مالکان می‌شود. فرایند تعویض قطعات و تأمین قطعات یدکی در سایر خودروسازان روندی کاملاً سریع و سرراست است.

تسلا از این مشکل آگاه بوده و مدیرعامل آن یعنی ایلان ماسک هم گفته اولویت اصلی‌اش در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۹ بهبود سرویس محصولات است. البته این فرایند اصلاً آسان نیست زیرا فقدان قطعات یدکی را نمی‌توان در یک روز حل کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.