مشکلات کیفیتی عدیده در تسلا مدل Y؟!

مشکلات کیفیتی عدیده در تسلا مدل Y؟!

پس از بازگشایی دوباره کارخانه فرمونت ظاهراً تسلا با مشکلات کیفیتی مدل Y روبرو شده است. گفته شده برخی خریداران این خودرو از دریافت خودروی خود سر باز زده و در برخی موارد هم خود تسلا تحویل خودروها را به خاطر مشکلات کیفیتی لغو کرده است.

در واقع چندین خریدار تسلا مدل Y به Electrek گفته‌اند که این خودروساز تحویل خودروهایشان را به خاطر مشکلاتی به تأخیر انداخته است. برخی از این مشکلات شامل کمربندهای ایمنی معیوب و صندلی‌های عقبی هستند که به پایه خود متصل نیستند.

این مشکلات در حالی مطرح می‌شوند که تسلا به دنبال افزایش آمار فروش سه‌ماهه خود است. هفته پیش هم ایلان ماسک گفته بود به حداقل رساندن مشکلات تسلا مدل Y اولویت اصلی این شرکت خواهد بود.

این مدیر خبرساز با انتشار ایمیلی به کارکنان گفته است:

افزایش تولید تسلا مدل Y و به حداقل رساندن اصلاحات موردنیاز اهمیت بسیار زیادی دارد. من می‌خواهم شما بدانید که این موضوع باعث ایجاد تغییرات زیادی می‌شود.

اگرچه روبرو شدن با مشکلات کیفیتی در زمان افزایش تولید موضوعی غیرعادی برای یک خودروساز نیست اما آنچه که برای تسلا مدل Y رخ می‌دهد چیزی ورای این جریان است. تسلا شاید بخواهد در این سه ماه فقط روی کنترل کیفیت مدل Y تمرکز کند که البته این به معنی تأخیر تحویل محصولات خواهد بود اما خب این جریان می‌تواند بهتر از تحویل خودروهایی با برخی مشکلات باشد.

Electrek حتی به نقل از یکی از مالکان تسلا که از دریافت خودروی خود خودداری کرده گفته است محصول جدید این خودروساز دارای مشکلاتی در رنگ، تریم، صندلی‌ها و کمربند ایمنی بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.