مشکلات کیفیتی تسلا مدل ۳ صفرکیلومتر

مشکلات کیفیتی تسلا مدل ۳ صفرکیلومتر

بحث‌های فراوانی درباره‌ی مشکلات کیفیتی متعدد تسلا مدل ۳ و مخصوصاً مدل‌های ابتدایی وجود دارد اما هم‌اکنون شانس بررسی نزدیک این خودرو توسط Engineering Explained را داشته‌ایم. این خودرو مستقیماً از کامیون پیاده شده است.

جیسون فنسک که یکی از شخصیت‌های محبوب در یوتیوب می‌باشد تسلا مدل ۳ خود را دریافت کرده و بجای راندن آن اقدام به بررسی خودروی الکتریکی جدید خود نموده است. بررسی‌های او برخی مشکلات کیفیتی مدل ۳ را نشان می‌دهد.

با کارکرد تنها ۳۵ کیلومتری، فنسک برخی خراش‌ها و ناهمواری‌ها را روی رنگ قرمز بدنه که آپشن ۲۵۰۰ دلاری است مشاهده نموده است.

او همچنین فاصله‌ی بین پانل‌های بدنه را اندازه‌گیری و آن را با سوبارو کراس ترک مقایسه کرده است. یافته او نشان می‌دهد تناقضاتی بین فاصله‌ی پانل‌های سمت راننده و سرنشین وجود دارد به گونه‌ای که این فواصل بسیار بزرگ‌تر از فواصل پانل‌های بدنه‌ی سوبارو هستند. یکی از بزرگ‌ترین فواصل پانل بدنه‌ی تسلا را می‌توان بین پانل سه‌چهارم عقب و درب عقب سمت سرنشین مشاهده کرد که ۶.۸ میلی‌متر می‌باشد.

البته اکثر قطعات ‌تریم بکار رفته در این مدل ۳ بهتر از نمونه‌های ابتدایی هستند اما تلورانس‌های ساخت سوبارو بسیار کمتر از تسلا هستند. برای دانستن بیشتر دراین‌باره می‌توانید ویدئو را مشاهده نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.