مشکلات رنگ‌آمیزی تسلا مدل Y جدید

مشکلات رنگ‌آمیزی تسلا مدل Y جدید

در چند سال گذشته گزارش‌هایی درباره کیفیت پایین رنگ‌آمیزی خودروهای تسلا به گوش رسیده بنابراین طبیعی است که با تحویل اولین نمونه‌های تسلا مدل Y نیز برخی افراد به این موضوع دقت کرده باشند.

Chicago Auto Pros به تازگی یک دستگاه مدل Y صفرکیلومتر را برای رنگ‌آمیزی دوباره دریافت کرده و ما هم می‌توانیم به‌صورت کامل مشکلات رنگ‌آمیزی این خودرو و همچنین برخی مشکلات در کابین را بررسی کنیم.

اگرچه کیفیت رنگ محصولات تسلا ظاهراً بهبود یافته اما هنوز هم برخی مشکلات در فرایند رنگ‌آمیزی خودروهای این شرکت و حتی در مراحل پیش از تحویل وجود دارد. این تسلا مدل Y دارای رنگ بدنه آبی تیره بوده و هنوز هم ناهنجاری‌های زیادی در رنگ خود دارد. حتی در لبه کاپوت شاهد لایه‌هایی از رنگ هستیم.

و اگرچه بخش اعظم گرده‌های رنگ دیده شده را می‌توان توسط یک استادکار حرفه‌ای از بین برد اما برخی از آن‌ها واقعاً بزرگ بوده و نیازمند رنگ‌آمیزی کامل و دوباره‌ی پانل بدنه می‌باشد. حتی تریم پلاستیک سپر عقب هم دارای کمی خراشیدگی است.

این خودرو همچنین در کابین هم برخی مشکلات کیفیتی واضحی را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها آفتاب‌گیر است که قبلاً به خاطر نبود چسب مناسب خم شده است.

اگرچه اکثر مشکلات رنگ‌آمیزی خودروها مختص تسلا نبوده و در برخی برندهای دیگر نیز دیده می‌شود اما فهمیدن اینکه رنگ بدنه در برخی بخش‌ها همچون کاپوت جالب از کار درنیامده اصلاً پذیرفتنی نیست و لازم است این شرکت دقت دو چندانی در مونتاژ و رنگ‌آمیزی محصولات خود انجام دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.