مشکلات خودروی فرمول ۱ رنو هنوز پابرجاست!

مشکلات خودروی فرمول ۱ رنو هنوز پابرجاست!

پس از قرار گرفتن در رتبه‌ی چهارم فصل پیش مسابقات فرمول ۱، رنو امیدوار بود که امسال فاصله‌ی ایجاد شده با تیم‌های مرسدس، فراری و ردبول را کمتر کند.

 

البته پس از اتمام دو مسابقه در فصل جدید، تیم رنو به خاطر قابلیت اطمینان ضعیف خودروهای خود با چالش مواجه شده و تنها ۶ امتیاز به دست آورده که تمامی این امتیازها هم به خاطر قرار گرفتن نیکو هاکنبرگ در رتبه‌ی هفتم مسابقه‌ی ملبورن بوده است.

زمانی که اتواسپورت از این راننده‌ی حرفه‌ای درباره‌ی بهتر بودن خودروی فصل جاری رنو در مقایسه با خودروی سال پیش پرسیده شده او گفته است:

ما در چند زمینه بهبود داشته‌ایم و قطعا من فکر می‌کنم پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش پیشرانه کاملاً قابل‌توجه بوده است.

البته او از نظر بخش‌های شاسی و آئرودینامیکی گفته که اگرچه تیم رنو تلاش‌های زیادی داشته اما همچنان مشکلات سال قبل دیده می‌شوند.

زمانی که از هاکنبرگ درباره‌ی هم‌تیمی جدید او یعنی دانیل ریکاردو و رابطه‌ی او با خودروی رنو پرسیده شده راننده‌ی آلمانی اذعان کرده عملکرد او مشابه سال ۲۰۱۸ بوده و هم‌تیمی او باید کمی ریست شود و رفرنس‌های تیم جدید با تیم قبلی متفاوت است.

اگرچه تا پایان فصل ۲۰۱۹ مسابقات فرمول ۱ فاصله‌ی زیادی داریم اما رنو فعلاً بالاتر از خود، تیم ردبول-هوندا را می‌بیند. باید منتظر ماند و دید که آیا مشکلات این تیم فرانسوی در مسابقات آتی حل خواهد شد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.