مشکلات تسلا مدل S در هوای سرد زمستانی داد مالکان را درآورد!

مشکلات تسلا مدل S در هوای سرد زمستانی داد مالکان را درآورد!

شارژ خودرویی برقی در زمستان که دما به‌طور قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند مشکل‌ساز خواهد بود و در این نوشتار می‌خواهیم مشکلات تسلا مدل S در چنین فصلی را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

عمده مشکلات مربوط به خودروهای برقی در فصل زمستان به مواردی همچون یخ‌زدگی درگاه شارژ، سرعت شارژ پایین و افزایش تعداد دفعات شارژ به خاطر کاهش یافتن شعاع حرکتی آن‌ها مربوط می‌شود. مالکان همچنین باید شرایط ایده آلی را برای باتری فراهم کنند تا عمل شارژ به خوبی صورت بگیرد و به همین خاطر نیاز به دمای بهینه در فصل زمستان وجود خواهد داشت.

درصورتی‌که دمای بهینه مهیا نباشد شاید خودرو در زمان شروع به شارژ پیامی را مبنی بر لزوم گرم کردن باتری نمایش دهد و اگر این اتفاق رخ ندهد سرعت شارژ بسیار پایین خواهد بود؛ و این پیامی است که مالک یک دستگاه تسلا مدل S در زمان شارژ خودروی خود در تعطیلات زمستانی با آن مواجه شده است. موضوع بدتر اینکه شعاع حرکتی باقی مانده در خودرو قبل از شروع شارژ فقط ۳۲ کیلومتر بوده و این امر بر نگرانی مالک می‌افزاید.

این خودرو در زمان گرم شدن برای شارژ همچنان این پیام را نمایش داده و حتی پس از چند ساعت پس از اتصال به سوپرشارژر نیز پیام موجود بوده و خودرو اصلاً شارژ نشده است. مالک این تسلا مدل S ویدئویی از مشکلات خودروی خود را یک روز قبل از کریسمس منتشر کرده و این ویدئو نیز بسیار پربازدید شده است. ظاهراً انتشار این ویدئو جواب داده و در نهایت تسلا با او تماس گرفته و پیشنهاد انتقال خودرو به نزدیک‌ترین مرکز سرویس به‌ منظور بررسی و یافتن مشکل و همچنین استفاده از یک دستگاه تسلا مدل ۳ تا زمان حل مشکل ارائه شده است. با این تفاسیر مشخص می‌شود که اظهارات پیشین برخی کارشناسان در خصوص مشکلات شارژ خودروهای برقی در هوای سرد زمستانی صحت دارد و این امر می‌تواند یکی دیگر از نگرانی خریداران چنین خودروهایی باشد. نظر شما درباره تب تولید خودروهای برقی که سریعاً صنعت خودرو را گرفت چیست؟ آیا این همه عجله برای برقی شدن صنعت خودرو طبیعی است؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.