مشکلات تسلا مدل ۳ در یخبندان زمستانی!

مشکلات تسلا مدل ۳ در یخبندان زمستانی!

برخی از مالکان تسلا مدل ۳ به گونه‌ای متفاوت سورپرایز شده‌اند زیرا فهمیده‌اند خودروی تمام الکتریکی آن‌ها در آب‌وهوای بسیار سرد و یخبندان این روزهای آمریکا برخی مشکلات را نشان می‌دهد.

این مشتریان مشکلات تجربه شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند و درباره‌ی خالی شدن باتری و مشکلات درگاه شارژ و طراحی دستگیره‌ی درب خودرو در دمای بسیار پایین صحبت کرده‌اند.

روناک پاتل یکی از مالکان این خودرو به بلومبرگ گفته است:

بزرگ‌ترین نگرانی من این است که هوای سرد باعث شده باتری در یک شب خالی شود. من ۶۰ هزار دلار نپرداختم که باتری خودرو به این سرعت خالی شود.

البته این مشکل تنها مختص تسلا نیست زیرا دماهای بسیار پایین می‌تواند باتری همه‌ی خودروهای الکتریکی مثل نیسان لیف و شورولت بولت را تحت تأثیر قرار دهد.

دیگر مشکل مهم یاد شده به طراحی دستگیره درب‌ها مربوط می‌شود. دمای بسیار پایین باعث شده درب خودروها قفل شود و مالکان داخل خودروها گیر بیفتند. همین وضعیت درباره‌ی درگاه شارژ نیز صدق می‌کند. مالکان مدل ۳ گفته‌اند حتی آن‌ها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بعد از گرم کردن خودرو هم نتوانسته‌اند وارد کابین شوند.

آندره فالکن که مهندس نرم‌افزار است یکی از مالکان بوده که تصویری از دستگیره درب یخ زده‌ی خودروی خود را منتشر کرده و گفته است: “من نمی‌توانم تمام روز را برای این خودروی افتضاح صبر کنم. فردی هم ویدئویی منتشر کرده و چندین راه‌حل درباره‌ی حل این مشکل ارائه کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

ظاهراً تسلا با ارائه‌ی به‌روزرسانی آنلاین اقدام به حل مشکل یخ زدن شیشه‌ها، دستگیره‌ها و درگاه شارژ در هوای سرد کرده است. البته به نظر می‌رسد پاسخ تسلا نتوانسته این مشکلات را به‌صورت کامل حل کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.