مشخصات کامل نسخه اروپایی هوندا HR-V

مشخصات کامل نسخه اروپایی هوندا HR-V

هوندا مشخصات نهایی همه مدل‌های جدید نسخه اروپایی کراس‌اوور HR-V را که با دو موتور، دیزلی و بنزینی عرضه خواهد شد منتشر کرده است.

هوندا تابستان امسال HR-V جدید را همراه با موتورهای ۱.۶ لیتری دیزلی I-DTEC و ۱.۵ لیتری I-VTEC بنزینی، که هر دو از فن‌آوری پیشرفته سری Earth Dreams هوندا بهره می‌برند، در اختیار مشتریان اروپایی قرار می‌دهد.

هوندا می‌گوید HR-V جدید ازنظر مصرف اقتصادی سوخت و خروج گازهای آلاینده، در کلاس خود بهترین خواهد بود. بدیهی است، دراین‌بین موتور دیزل، قهرمان مصرف اقتصادی می‌شود. موتورها نیروی خود را توسط یک گیربکس تازه مهندسی‌شده شش سرعت دستی، به چرخ‌ها منتقل می‌کنند.

موتور ۱.۶ لیتری دیزلی ۱۱۸ اسب بخار قدرت دارد و اجازه می‌دهد تا HR-V جدید ۰ تا ۱۰۰ را در ۱۰.۱ ثانیه به‌دست آورد. علاوه‌براین از امتیاز مصرف سوخت ترکیبی ۴.۰ لیتر در هر صد کیلومتر بهره می‌برد و تنها ۱۰۴ گرم CO2 در هر کیلومتر تولید می‌کند.

خریداران مدل بنزینی از قدرت ۱۲۸ اسب بخار موتور ۱.۵ لیتری i-VTEC و همچنین امکان انتخاب گیربکس اتوماتیک CVT بهره می‌برند. در صورت خرید نسخه مجهز به گیربکس CVT این خودرو ۵.۲ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند و ۱۲۰ گرم  CO2 در هر کیلومتر از خود ساطع می‌کند.

در مدلی که از گیربکس شش سرعت دستی بهره می‌برد، به‌طور متوسط، ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌شود و ۱۳۰ گرم CO2 در هر کیلومتر منتشر می‌گردد. موتور بنزینی HR-V باوجود داشتن قدرت بیشتر، شتاب کندتری دارد، به‌طوری‌که همراه با گیربکس دستی برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰.۳ ثانیه زمان لازم دارد، درحالی‌که مدل مجهز به CVT از آن‌هم کندتر است و در ۱۰.۹ ثانیه این کار را انجام می‌دهد.

هوندا HR-V جدید در عقب یک فضای ۴۵۳ لیتری برای وسایل در اختیار شما قرار می‌دهد که به لطف صندلی‌های جمع شونده این فضا به ۱۰۲۶ لیتر افزایش خواهد یافت. هوندا می‌گوید HR-V بهترین فضای داخلی را در کلاس خود ارائه می‌کند.

این خودرو از تمام تجهیزات برجسته داخلی هوندا بهره می‌برد و همچنین به یک سری از تجهیزات کمک ایمنی مانند فن‌آوری رادار و دوربین مجهز شده است. جزئیات بیشتر، ازجمله قیمت‌گذاری، در هنگام عرضه در تابستان امسال منتشر خواهد شد.

نوع موتور۱.۶ لیتر i-DTEC شش سرعته دستی۱.۵ لیتر i-VTEC شش سرعته دستی۱.۵ لیتر i-VTEC CVT
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر (ثانیه)۱۰.۱۱۰.۳۱۰.۹
 مصرف سوخت (لیتر در هر صد کیلومتر)۴.۰ (رینگ ۱۶ اینچ) ۴.۱ (۱۷ اینچ)۵.۶ (۱۶ اینچ) ۵.۷ (۱۷ اینچ)۵.۲ (۱۶ اینچ) ۵.۴ (۱۷ اینچ)
 میزان CO2 تولید شده (گرم در هر کیلومتر)۱۰۴ (۱۶ اینچ) ۱۰۸ (۱۷ اینچ)۱۳۰ (۱۶ اینچ) ۱۳۴ (۱۷ اینچ)۱۲۰ (۱۶ اینچ) ۱۲۵ (۱۷ اینچ)

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.