مشخصات کامل مرسدس بنز C کلاس فیس‌ لیفت

مشخصات کامل مرسدس بنز C کلاس فیس‌لیفت

احتمالاً پیش از این اخباری از مرسدس C کلاس فیس لیفت شنیده‌اید. این بار با جدیدترین جزئیات این خودرو به خصوص در بحث مشخصات فنی خدمت شما عزیزان رسیده‌ایم اما پیش از هر چیزی باید بدانید که C کلاس به‌روز شده در ماه مارس و در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهد شد. اگر می‌خواهید نسخه کوپه و کابریوی این خودرو را ببینید باید تا ماه آوریل و نمایشگاه خودروی نیویورک صبر کنید.

باور بر این است که نسخه C350e بازنشسته خواهد شد تا جا برای مدل جدید C400 EQ Power پلاگین هیبرید باز شود. این خودرو دارای پیشرانه الکتریکی ارتقا یافته با قدرت ۴۱ اسبی بیشتر و همچنین سیستم شارژ بهبود یافته خواهد بود که توانایی شارژ سریع‌تری خواهد داشت؛ اما چیزی که جالب‌توجه است اینکه مدل بنزینی یک برادر دیزلی-الکتریکی هیبریدی خواهد داشت که C400d EQ Power نام گرفته و گفته می‌شود محدوده حرکتی حدود ۵۰ کیلومتری در حالت الکتریکی خواهد داشت.

اما جدای از مدل‌های هیبریدی، به‌روزرسانی‌های عمیقی در مدل‌های عادی نیز صورت گرفته است. یک پیشرانه بنزینی و دیزلی ۲ لیتری توربوی جدید در این خودرو ارائه خواهد شد که پرفورمنس و راندمان بالاتری دارد. پیشرانه M 264 بنزینی دارای قدرت ۱۸۸ اسبی در مدل C200 EQ Boost بوده که ۷ اسب بخار بیشتر از پیشرانه M 274 می‌باشد. دلیل اینکه نام EQ Boost در این مدل بکار رفته استفاده از سیستم هیبریدی ملایم با معماری الکتریکی ۴۸ ولتی است که باعث افزایش قدرت موقتی پیشرانه به میزان ۱۷ اسب بخار می‌شود.

پیشرانه M 264 همچنین در مدل C300 نیز بکار خواهد رفت اما کمک هیبریدی نخواهد داشت. بجای آن مهندسان مرسدس فشار توربو را افزایش خواهند داد تا افزایش قدرت ۱۳ اسبی نسبت به مدل کنونی ایجاد شود بنابراین انتظار خروجی حدود ۲۵۵ اسبی در مدل فیس لیفت شده را داریم.

اما بد نیست اشاره‌ای هم به مدل اسپورت C43 داشته باشیم که از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو استفاده می‌کند اما قدرت آن اندکی بیشتر از ۳۶۲ اسب بخار فعلی خواهد بود. مدل پرچم‌دار C63 نیز از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری با توربوهای توئین اسکرول سود می‌برد.

اما مدل دیزلی C200d دارای پیشرانه OM 654 با خروجی ۱۴۸ اسبی خواهد بود و مدل‌های c220d و C300d نیز به ترتیب خروجی ۱۹۲ و ۲۴۱ اسبی خواهند داشت که افزایش ۲۴ و ۴۰ اسب بخاری را نسبت به مدل‌های قبل از فیس لیفت نشان می‌دهند.

بسته به نوع پیشرانه، C کلاس به‌روز شده با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۹ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که جایگزین گیربکس ۷ سرعته می‌شود. نیازی به گفتن نیست که برخی از مدل‌ها دارای سیستم چهار چرخ محرک خواهند بود و باور بر این است مدل C200 EQ Boost اشاره شده نیز از این سیستم سود خواهد برد.

از نظر طراحی، این خودرو تغییراتی در سپرها و گرافیک چراغ‌ها خواهد داشت. تکنولوژی خاص چراغ‌های E و S کلاس در این خودرو نیز بکار خواهند رفت.

اما در داخل کابین نیز تغییرات صورت می‌پذیرد به گونه‌ای که سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس به‌روز شده و دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۲۵ اینچی مشاهده شده در GLC F-Cell خواهد بود. پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال ۱۲.۳ اینچی نیز نصب خواهند شد.

شاید مرسدس تصاویر این خودرو را پیش از معرفی رسمی در ماه مارس منتشر کند. تا آن زمان منتظر اخبار بیشتر از C کلاس فیس لیفت باشید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.