مشخصات و قیمت هوندا CR-V S Plus ادیشن جدید

مشخصات و قیمت هوندا CR-V S Plus ادیشن جدید

سبد محصولات هوندا CR-V در بریتانیا با اضافه شدن نسخه سفارشی جدیدی گسترش می‌یابد. انتظار می‌رود این خودرو با آغاز ماه نوامبر وارد نمایندگی‌های فروش شود.

مدل جدید که CR-V S Plus نام داشته تجهیزات بیشتر و استایل بهبود یافته با بهای کمتری داشته و تنها به‌صورت تک دیفرانسیل و با گیربکس دستی در دسترس است.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به سپرهای جلو و عقب همرنگ بدنه، اسپویلر درب پشتی اشاره کرد که باعث شده این خودرو ظاهر اسپورت تر و در عین حال بالغی داشته باشد.

این نسخه سفارشی بر پایه تریم S Navi ساخته شده و دارای تجهیزات استاندارد سیستم تهویه مطبوع دوگانه، کروز کنترل، بلوتوث هندزفری، دوربین عقب، سیستم ترمز شهری فعال و سیستم اطلاعات سرگرمی با ناوبری گارمین می‌باشد.

مشتریان می‌توانند از بین دو پیشرانه ۲ لیتری بنزینی و ۱.۶ لیتری دیزلی یک را برگزینند. نسخه بنزینی بهای آغازین ۲۳۵۰۰ پوندی داشته درحالی‌که مدل دیزلی برچسب قیمتی ۲۴۵۰۰ پوندی می‌خورد. این خودرو با رنگ‌های سفید، مشکی، فلزی متالیک پولیش خورده و قرمز عرضه می‌شود.

مدیر هوندای بریتانیا می‌گوید:

این نسخه سفارشی CR-V یک مدل دیگر از پرفروش‌ترین شاسی‌بلند دنیا بوده و پایان سال فوق‌العاده‌ای را برای هوندا در بریتانیا رقم خواهد زد. نسخه S Plus حدود ۱۵۰۰ پوند تجهیزات رایگان داشته و یک محصول باکیفیت با بهایی معقول برای رضایت مشتریان است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.