مشخصات نسل جدید مرسدس B کلاس ۲۰۱۹

مشخصات نسل جدید مرسدس B کلاس ۲۰۱۹

مرسدس نسخه پیش‌تولیدی نسل جدید B کلاس را در این آب‌وهوای سرد راهی خیابان‌ها کرده تا ما هم بتوانیم نگاهی نزدیک‌تر به این محصول جدید اشتوتگارتی‌ها داشته باشیم.

علیرغم وجود پوشش استتاری سنگین، نسل جدید B کلاس نمی‌تواند بدنه بازطراحی شده‌ی خود را که هم‌اکنون شبیه نسخه قدبلند A کلاس بوده پنهان کند. در این خودرو شاهد دوری مرسدس از طراحی یک MPV بوده و بدین ترتیب B کلاس جدید جذابیت بیشتری برای مشتریان خواهد داشت.

کابین نیز همچون گذشته فضای زیادی خواهد داشت و فضاسازی‌های هوشمندانه‌ای برای جای دادن اشیا صورت خواهد گرفت. داشبورد این خودرو نیز اشتراکات زیادی با A کلاس جدید خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی جدید MBUX مرسدس اشاره کرد.

در کل این دو خودرو از یک پلتفرم سود برده و بخش اعظم سیستم‌های ایمنی فعال و پیشرانه‌ها نیز مشترک خواهند بود. قلب تپنده این خودرو از نوع بنزینی، دیزلی و پلاگین هیبریدی ۴۸ ولتی می‌باشد.

نسل جدید B کلاس نقش خود به عنوان کاربردی‌ترین محصول مرسدس در کلاس خودروهای کامپکت را ادامه خواهد داد. این طیف محصولات شامل A کلاس هاچبک و سدان، CLA چهار درب کوپه و شوتینگ بریک، کراس اوور GLA و احتمالاً کراس اوور جدید با نام GLB می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.