مشخصات مزدا ۳ جدید بازار آمریکا

مشخصات مزدا ۳ جدید بازار آمریکا

مزدا در انتشار مشخصات کامل نسل جدید مزدا ۳ خساست به خرج داده است.

جدای از اعلام حجم پیشرانه‌های این خودرو و وجود گیربکس دستی و سیستم چهار چرخ محرک، این خودروساز ژاپنی اکثر مشخصات فنی را پنهان کرده است. با این وجود اتوبلاگ به دنبال اطلاعات بیشتر از مزدا ۳ جدید و به ویژه مدل خاص بازار آمریکا بوده است. این رسانه با مهندسان مزدا درباره‌ی پیشرانه‌ها، سیستم تعلیق و… صحبت کرده است.

همچون معمول گذشته بازار آمریکا پیشرانه‌های کمتری را در مقایسه با دیگر بازارها همچون اروپا دریافت خواهد کرد. مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹ در زمان عرضه تنها با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری بنزینی در دسترس خواهد بود. این پیشرانه اساساً همان نسخه‌ی تنفس طبیعی مجهز به سیستم غیرفعال سازی سیلندر موجود در شاسی‌بلند CX-5 و سدان مزدا ۶ می‌باشد.

پیشرانه‌ی یاد شده در مزدا ۳ قدرت و گشتاور بیشتری خواهد داشت. خروجی این پیشرانه به ۱۸۶ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۵۲ نیوتون متر رسیده که کمی بیشتر از قدرت برادران خود می‌باشد. مزدا این پیشرانه را به‌صورت استاندارد با طراحی دیفرانسیل جلو همراه خواهد کرد و سیستم چهار چرخ محرک به‌صورت آپشن در دسترس خواهد بود.

دومین قلب آهنین مزدا ۲ جدید نسخه‌ی اسکای اکتیو ایکس ۲.۰ است که اواخر سال آینده عرضه خواهد شد. هر دو پیشرانه با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک همراه می‌شوند هرچند مزدا فعلاً نگفته که دقیقاً چه ترکیب‌بندی‌ای را در نظر خواهد داشت.

اما مزدا تأیید کرده پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو را نیز در دل این خودرو جای خواهد داد. البته ژاپنی‌ها اشاره‌ای به عرضه‌ی پیشرانه‌ی اسکای اکتیو ۲.۵G در مزدا ۳ نکرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.