مشخصات شاسی‌ بلند الکتریکی NextEV NIO ES8

مشخصات شاسی‌بلند الکتریکی NextEV NIO ES8

NIO برند چینی جدیدی است که اقدام به ساخت خودروهای الکتریکی کرده و تحت لوای کمپانی NextEV فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد. این برند همچنین در حال توسعه سوپرکار الکتریکی تولید محدود NIO EP9 نیز می‌باشد. خودروی NIO ES8 این شرکت اولین محصول نرمال این کمپانی بوده و ما مشخصات کامل آن را خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم.

NextEV تأسیسات خاص خود را ندارد بنابراین مدل ES8 توسط کارخانه‌ای که حاصل همکاری جوینت ونچر این کمپانی با شرکت خودروسازی Jiangling (همان برند جک) می‌باشد تولید خواهد شد.

این شرکت جوینت ونچر Jiangling-Weilai نامیده شده و Weilai در واقع نام چینی NIO می‌باشد. جالب اینکه جک اخیراً تفاهم‌نامه‌ای با فولکس‌واگن به منظور تولید محصولات الکتریکی ارزان‌قیمت برای بازار چین امضا کرده است.

خروجی قوای محرکه ES8 برابر با ۳۲۶ اسب بخار بوده و گشتاور آن نیز ۴۲۰ نیوتون متر است. خودرو می‌تواند در ظرف مدت ۴.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. البته خودرو تنها به مدت ۱ دقیقه می‌تواند با سرعت حداکثر خود حرکت نماید. در حقیقت سقف سرعت واقعی خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت بوده و تنها نیم ساعت می‌تواند با این سرعت حرکت کند و بعد از آن باتری‌ها خالی خواهند شد.

شعاع حرکتی خودرو ۳۵۵ کیلومتر بوده و البته با سرعت متوسط ۶۰ کیلومتر در ساعت می‌توان به بُرد ۵۰۰ کیلومتری دست یافت. باتری خودرو نیز ظرفیت ۶۷ کیلووات ساعتی دارد. با استفاده از شارژر ۲۲۰ ولتی می‌توان در ۸ ساعت باتری را شارژ کرده و البته با شارژر سریع در یک ساعت ۸۰ درصد ظرفیت باتری پر می‌شود.

طول/عرض/ارتفاع خودروی مورد بحث به ترتیب برابر با ۵۰۲۲/۱۹۶۲/۱۷۵۳ میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن نیز ۳۰۱۰ میلی‌متر اعلام شده است. وزن خودرو نیز برابر با ۲۴۶۰ کیلوگرم می‌باشد.

همان‌گونه که می‌بینید مشخصات این شاسی‌بلند گیرا هستند اما باید دید در مقام عمل و در مقایسه با حریفانی چون تسلا مدل X چگونه عمل خواهد کرد. انتظار می‌رود این خودرو در ماه دسامبر وارد بازار چین شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.