مشخصات ب‌ام‌و iX، قدرت از ۳۰۰ تا ۶۰۰ اسب بخار!

مشخصات ب‌ام‌و iX، قدرت از ۳۰۰ تا ۶۰۰ اسب بخار!

نسخه آماده تولید از ب‌ام‌و iNext که ظاهراً با نام iX شناخته خواهد شد به مراحل پایانی توسعه نزدیک شده و طبق خبرهای منتشر شده در اشکال گوناگونی معرفی خواهد شد.

ما می‌دانیم که ب‌ام‌و iX از پنجمین نسل سیستم eDrive که در iX3 نیز بکار رفته و از باتری ۸۰ کیلووات ساعتی پشتیبانی می‌کند استفاده خواهد کرد. علیرغم ابعاد نسبتاً کوچک باتری یاد شده تصور بر این است ب‌ام‌و دستیابی به شعاع حرکتی حدود ۶۴۰ کیلومتری را هدف‌گذاری کرده است.

بنا به گفته‌ی BMWبلاگ، سه نسخه از iX در دسترس مشتریان خواهد بود. مدل پایه ظاهراً قدرت ۳۰۸ اسبی داشته و پیشرانه الکتریکی آن مشابه مدل iX3 خواهد بود. یک پله بالاتر مدل رده میانی با قدرت حدود ۵۲۲ اسب بخار قرار خواهد گرفت و پرچم‌دار این خانواده نیز قدرت ۶۱۰ اسب بخاری خواهد داشت. حدس معقول این است که مدل‌های رده میانی و پرچم‌دار از همان طراحی دو موتوره مشابه یکدیگر استفاده کرده اما تنظیمات نرم‌افزاری متفاوتی داشته باشند.

جدای از قوای محرکه متنوع، تصاویر جاسوسی این خودرو نشان داده‌اند که علیرغم آنکه iX محصول جدید و خلاقانه‌ای برای ب‌ام‌و است به راحتی به عنوان محصول باواریا قابل‌شناسایی خواهد بود. در بخش جلوی خودرو، جلوپنجره کلیوی شکلی قرار خواهد گرفت که میزبان بخش‌هایی همچون رادار، چندین دوربین و دیگر حسگرها خواهد بود تا این شاسی‌بلند تمام الکتریکی قابلیت خودران سطح ۳ را داشته باشد.

کابین این خودرو نیز دارای پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه‌نمایش مرکزی بزرگی خواهد بود. همانند دیگر محصولات ب‌ام‌و آپشنهای متنوعی برای iX در نظر گرفته خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.