مشاهده اعلان های آیفون در مک با Notifyr

مشاهده اعلان های آیفون در مک با Notifyr

گاهی انقدر غرق در کار هستیم که از تلفن همراه خود غافل می شویم و پس از ۱ ساعت می بینیم که چقدر پیغام های بی جواب به ما چشمک می زنند. اگر تلفن همراه و رایانه شما اپلی است باید بگویم که این سورپرایز شدن های اغلب ناخوش آیند به اتمام رسیده است. امروز قصد داریم راهی را به شما بیاموزیم که بتوانید اعلان های دریافتی (Notification) در آیفون خود را در محیط مک نیز مشاهده کنید.

Notifyr نام سرویسی است که آیفون و مک را به یکدیگر متصل می کند و کلیه نوتیفیکیشن های دریافت شده بر روی موبایل را، در کامپیوتر نیز به نمایش در می آورد. برای این منظور اپلیکیشن Notifyr باید بر روی هر دو دستگاه نصب گردد و سپس ارتباط از طریق بلوتوث میان آیفون و مک برقرار شود. این اپلیکیشن برای مک رایگان است، اما نسخه iOS آن ۴ دلار هزینه روی دست شما خواهد گذاشت.

Notifyr به خوبی با نوتیفیکشن هایی مثل تماس ها، پیغام های شبکه های اجتماعی، آی‌مسیج، پیامک ها و غیره کار می کند. به دلیل یکپارچگی کامل این ۲ اپلیکیشن با یکدیگر شما حتی تماس های از دست رفته را هم در مک خواهید دید. راه اندازی سرویس Notifyr بسیار ساده و دقیقا مثل اتصال ۲ گوشی با یکدیگر از طریق بلوتوث است : کد نمایش داده در مک را در آیفون خود وارد می کنید و تمام.

در Notifyr به راحتی می توان نوتیفیکیشن ها را مدیریت کرد و تنها مواردی را مشاهده نمود که مورد نیاز است.  کاری که برنامه نویسان این سرویس در ترکیب iOS 7 و موریکس کرده اند بسیار بیشتر از وعده اپل در پاییز گذشته است.  در نهایت باید اشاره کرد که این سرویس به Bluetooth LE (بلوتوث هوشمند یا کم مصرف) نیاز دارد. پس آیفون شما باید حداقل 4S و مک شما محصول سال ۲۰۱۱ (آی مک و مک بوک پرو سال ۲۰۱۲) به بالا باشد.

 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.