مسابقه هیجان‌انگیز هونیکورن کن بلاک و تسلا مدل S پلاد!

مسابقه هیجان‌انگیز هونیکورن کن بلاک و تسلا مدل S پلاد!

جدیدترین سری از کلیپ‌های هونیکورن در برابر دنیا منتشر شده و همان‌گونه که به یاد دارید در اولین ویدئو شاهد رویارویی هونیکورن موستانگ کن بلاک با یک کوروت بسیار پرقدرت بودیم. لیا بلاک دختر نوجوان کن بلاک پشت فرمان این هیولای ۱۴۰۰ اسب بخاری نشسته و عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است. او دختر ۱۴ ساله کن بلاک بوده و قبلاً تسلط خود روی رام کردن این هیولای پرقدرت را به نمایش گذاشته است.

اما این بار داستان فرق می‌کند زیرا هونیکورن باید به مصاف تسلا مدل S پلاد برود و نتیجه هم نزدیک‌تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. سدان ۱۰۰۰ اسب بخاری تسلا به خاطر شتاب گیری دیوانه‌وار خود شناخته شده و می‌تواند زیر ۲ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این رقابت در پیست انجام نشده اما با وزن حدود ۲.۵ تنی و گشتاور آنی، تسلا هنوز هم عملکرد درخشانی دارد.

خب آیا هونیکورن لیا می‌تواند با قدرت بیشتر و وزن کمتر از عهده تسلا برآید؟ در مسابقه اول این تسلا است که پیش می‌افتد و دختر کن بلاک برای رسیدن به تسلا به تقلا می‌افتد. البته در ادامه او توانسته آب رفته را به جوی بازگردانده و از تسلا پیشی بگیرد؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که پیروزی هونیکورن با فاصله زیادی ثبت نشده و این برای یک خودروی خیابانی که به‌صورت قانونی اجازه تردد دارد نتیجه‌ای بسیار احساس‌برانگیز می‌باشد.

در مسابقه دوم مدل S پلاد کمی جلوتر استارت می‌زند و مسیر نهایی مسابقه نیز کمی کوتاه‌تر می‌شود تا وضعیت تسلا در مقایسه با هونیکورن بهتر باشد. لیا بلاک اینجا نیز از مزیت هونیکورن حداکثر استفاده را برده و کنترل خوب خود روی میدونی گاز را نشان می‌دهد اما نتیجه نهایی به نفع تسلا رقم می‌خورد. مسابقه دوم به نام تسلا تمام می‌شود اما کار هونیکورن هنوز تمام نشده است. در مسابقه نهایی هر دو خودرو شروعی یکسان داشته اما مسیر مسابقه نصف شده است. این می‌تواند نزدیک‌ترین مسابقه هونیکورن در برابر دنیا باشد.

در نهایت لیا با فاصله‌ای نزدیک می‌تواند پیروز شود و بنابراین پیروزی نهایی هم به نفع هونیکورن رقم می‌خورد اما نباید چشم را روی توانایی‌های فوق‌العاده تسلا بست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.