مسابقه عجیب تویوتا ۸۶ و سوپرا با ب‌ام‌و X7 در پیست!

مسابقه عجیب تویوتا ۸۶ و سوپرا با ب‌ام‌و X7 در پیست!

ویدئوی جدید The Fast Lane Car سؤالی را مطرح کرده که از نظر افراد زیادی یک سؤال احمقانه به نظر خواهد رسید! آیا کراس اوورها محصولات اسپورت عصر جدید خودرویی هستند؟ البته که نیستند. خودروهای اسپورت اهداف بسیار مشخصی داشته درحالی‌که کراس اوورها در دسته کاملاً متمایزی قرار می‌گیرند؛ اما آیا این به معنی عدم توانایی یک کراس اوور یا شاسی‌بلند در ثبت زمان‌های احساس‌برانگیز در پیست است؟ آیا یک شاسی‌بلند نمی‌تواند از عهده یک محصول اسپورت در پیست برآید؟

این ویدئو می‌خواهد به این سؤال پاسخ دهد و البته روشی دراماتیک را انتخاب کرده زیرا دو خودروی اسپورت تویوتا در برابر بزرگ‌ترین ساخته ب‌ام‌و قرار گرفته‌اند. ب‌ام‌و X7 M50i حاضر در این مسابقه حدود ۳ تن وزن داشته و می‌تواند هفت نفر را در کابین لوکس خود جای دهد. این هیولای ۵۲۳ اسب بخاری حدود ۳ برابر قوی‌تر از تویوتا ۸۶ است. وزن محصول تویوتا نصف ب‌ام‌و بوده و در آخر هم سوپرا وارد این بازی می‌شود.

این مقایسه غیرمحتمل در پیست مسابقه پایکس پیک در کلرادو انجام شده و اگر حس می‌کنید که دست‌اندرکاران مسابقه علاقه بیشتری به ب‌ام‌و نشان می‌دهند پس تنها نیستید. در ویدئو حتی به این موضوع اشاره شده و از بخش‌هایی از مسیر برای عبور بهتر و سریع‌تر X7 استفاده می‌شود. خود پیست چند صد متری بالاتر از سطح دریا واقع شده و بنابراین پیشرانه تنفس طبیعی تویوتا ۸۶ بیش از پیش تحت‌فشار قرار می‌گیرد. حداقل سوپرا با تمام قوا در این میدان حاضر شده و باور بر این است قدرت آن بیش از ۳۳۵ اسب بخاری اعلامی توسط ژاپنی‌ها می‌باشد.

همان‌گونه که انتظار می‌رود، بازخورد رانندگان از مشخصات هر دو خودرو کاملاً به نفع ۸۶ و سوپرا بوده است. X7 تکان های بدنه و کم فرمانی زیادی داشته درحالی‌که دو محصول اسپورت تویوتا توازن بهتر و سواری هیجان‌انگیزی را به راننده اعطا کرده‌اند؛ اما باید به برنده و بازنده واضح این مسابقه هم اشاره کنیم! کندترین خودرو، زمان ۱ دقیقه و ۱۶.۱۹ ثانیه‌ای ثبت کرده درحالی‌که رکورد سریع‌ترین خودرو هم ۱ دقیقه و ۰۸.۳۷ ثانیه بوده است. خودروی دوم نیز یک دور پیست را در ۱ دقیقه و ۱۱.۰۷ ثانیه طی کرده است؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.