مسابقه طناب‌کشی هامر H2 و تسلا مدل X

مسابقه طناب‌کشی هامر H2 و تسلا مدل X

آپتیموس پرایم برگشته است! خوشبختانه ما درباره سری جدیدی از فیلم ترنسفورمرز صحبت نمی‌کنیم بلکه اشاره ما به تسلا مدل X آبی رنگ است. Bjørn Nyland مالک این خودرو دوست دارد محدودیت‌های شاسی‌بلند الکتریکی خود را به چالش بکشد. جدیدترین ماجراجویی او علیه خودرویی است که قطعاً در دسته سنگین‌وزن‌ها آقایی می‌کند. درباره هامر H2 بزرگوار صحبت می‌کنیم…

اولین نکته اینکه تسلا مدل X از لاستیک‌های میخ داری استفاده می‌کند که در حالت عادی می‌تواند به خودرو آسیب وارد کند اما مناسب سطوحی است که کشش کمی وجود دارد. هامر چنین لاستیکی ندارد؛ اما خب موضوع عجیب اینکه مسابقه طناب‌کشی بین دو خودرو نهایتاً در زمینی خیس و مرطوب برگزار می‌شود.

در هر حال نتیجه این مسابقه خیلی یک‌طرفه نیست. هامر بدون زحمت زیاد توانسته تسلا مدل X را شکست دهد و البته باید گفت به‌طور قابل‌توجهی کم‌توان‌تر از حریف مدرن خود است. البته چنین مسابقاتی خیلی به قدرت زیاد بستگی ندارند بلکه کشش فاکتور با اهمیتی محسوب می‌شود.

جدای از کاهش کشش در سطح، هرزگردی لاستیک‌ها منجر به گرم‌تر شدن آن شده و این امر می‌تواند در شرایط واقعی چسبندگی را کاهش دهد.

با وجود چنین زمین مرطوبی نتیجه به دست آمده خیلی دراماتیک نیست اما هامر در دور سوم قافیه را به تسلا مدل X می‌بازد زیرا لاستیک‌ها شروع به هرزگردی می‌کنند. در این نقطه یک راننده باهوش می‌تواند روز خوب H2 را خراب کند…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.