مسابقه طناب‌کشی مرسدس، تسلا، لامبورگینی و رنجروور

مسابقه طناب‌کشی مرسدس، تسلا، لامبورگینی و رنجروور

اجازه دهید مرسدس بنز G کلاس را در برابر تسلا مدل X، یک لامبورگینی و حتی رنجروور قرار دهیم تا ببینیم در یک مسابقه طناب‌کشی کدام‌یک برنده خواهد بود. البته باید اذعان کرد این ویدئو بار فنی زیادی نداشته هرچند دیدن آن جذابیت‌های فراوانی خواهد داشت.

علیرغم اینکه در تصویر منتشر شده می‌توانیم قرار گرفتن یک تسلا در برابر سه خودرو را ببینیم اما در ویدئو خبری از چنین چیزی نیست. ما آرزو داشتیم کاش همین مسابقه طناب‌کشی برگزار می‌شد اما می‌دانیم که چنین مسابقه‌ای منصفانه نخواهد بود و خب تسلا بازنده زمین را ترک خواهد کرد.

بجای آن شما می‌توانید برتری بی‌چون‌وچرای یک خودرو را تماشا کنید که البته اسم آن خودرو تسلا نیست. برنده این مسابقه طناب‌کشی می‌تواند مرسدس بنز باشد و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد. G کلاس یک هیولای سنگین‌وزن با قدرت و ارتفاع زیاد است. با توجه به قوانین فیزیک این خودرو باید برنده مسابقه باشد و این‌گونه هم هست.

خب حالا که برنده مشخص شد بیایید به سراغ نزدیک‌ترین رقیب به G کلاس از نظر توانایی‌های طناب‌کشی برویم. قطعاً این خودرو لامبورگینی نخواهد بود چراکه کلاً در کلاسی متفاوت قرار دارد. برای فهمیدن اینکه تسلا مدل X یا رنجروور دومین خودروی این مسابقه هستند توصیه می‌کنیم ویدئو را تماشا کنید.

اما حضور محصولات تسلا در مسابقات طناب‌کشی چگونه شروع شده است؟ زمانی که تسلا سایبرتراک را معرفی کرد ویدئویی منتشر شد که این خودرو به راحتی توانست فورد F-150 را در مسابقه طناب‌کشی شکست دهد. البته انتقادات زیادی به این رقابت وارد شد و حتی فورد اشاره‌ای به برگزاری دوباره این مسابقه داشت اما بعدا از چالش دست کشید.

به نظر می‌رسد در آینده هم چنین مسابقاتی مخصوصاً با حضور محصولات تسلا برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.