مسابقه طناب‌کشی رنجروور اسپورت SVR و مرسدس-ای‌ ام‌ جی G63

مسابقه طناب‌کشی رنجروور اسپورت SVR و مرسدس-ای‌ام‌جی G63

همه ما مرسدس-ای ام جی G63 را به عنوان یکی از جذاب‌ترین و قوی‌ترین شاسی بلندهای روی زمین می‌شناسیم و البته که این‌گونه نیز هست. البته رنجروور اسپورت SVR نیز یک هیولای مخوف بوده و اخیراً این دو خودرو در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند تا مسابقه‌ای جذاب بینشان انجام شود.

G63 حاضر در این مسابقه از نوع جدیدترین نسل بوده و در سه مسابقه طناب‌کشی از چهار مسابقه طناب‌کشی کل از سه دیفرانسیل قفل شونده و دنده‌سنگین استفاده کرده است. این خودرو پذیرای نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو شده که قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.

در مقابل رنجروور اسپورت SVR قرار می‌گیرد که پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار آن خروجی ۵۶۶ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد. این خودرو به دیفرانسیل‌های مرکزی و عقب قفل شونده مجهز بوده هرچند راننده به‌صورت دستی آن‌ها را بکار نگرفته بلکه به‌طور ساده حالت چمن را فعال کرده و اجازه داده رایانه‌ها همه‌ی کار را انجام دهند.

در سه مسابقه اول رنجروور ثابت کرده که در برابر G63 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ اما در یکی از تست‌ها وضعیت متفاوتی رقم می‌خورد که نمی‌خواهیم داستان را برای شما لو دهیم.

نتایج به دست آمده شاید سورپرایز کننده باشند زیرا مرسدس خودروی قوی‌تری است اما ذکر این نکته مهم است که لندروور بی‌شک بهترین آفرودرهای دنیا را ساخته و رنجروور اسپورت SVR نیز یکی از بهترین محصولات این خودروساز است. این خودرو در جاده هم احساس‌برانگیز بوده و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت آن بسیار بیشتر از سقف سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعتی مرسدس می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.