مسابقه طناب‌کشی تسلا سایبرتراک و فورد F-150

مسابقه طناب‌کشی تسلا سایبرتراک و فورد F-150

فرقی نمی‌کند که خبر درباره‌ی ظاهر جنجالی باشد یا قیمت پایه‌ی ارزان و یا حتی پرفورمنس قابل‌توجه در نسخه پرچم‌دار چراکه تسلا سایبرتراک این روزها همه‌جا دیده می‌شود و ایلان ماسک هم از این فرصت کاملاً بهره برده است.

مؤسس و مدیرعامل تسلا هفته‌ی پیش ویدئویی کوتاه از طناب‌کشی محصول جدید خود منتشر کرد اما از آنجایی که همه مشغول تماشای خود پیکاپ سایبرتراک و همچنین رونمایی آنلاین این خودرو بودند بنابراین او دوباره ویدئوی یاد شده را یک بار دیگر هم بازنشر کرد.

این کلیپ روی قدرت سایبرتراک در برابر پرفروش‌ترین خودروی آمریکا تمرکز دارد. ظاهراً سایبرتراک حاضر در این مسابقه طناب‌کشی از نوع رده میانی یا پرچم‌دار بوده چراکه به سیستم چهار چرخ محرک مجهز است. مدل رده میانی از دو پیشرانه سود برده درحالی‌که نسخه پرچم‌دار به سه پیشرانه مجهز می‌باشد و طبیعتاً گشتاوری خیره‌کننده خواهد داشت.

البته فورد F-150 حاضر در این مسابقه ظاهراً دیفرانسیل عقب است. به این ترتیب این خودرو فاقد سیستم چهار چرخ محرک مدل‌های فول تر بوده و احتمالاً از پیشرانه‌ای ضعیف‌تر استفاده می‌کند که این امر روی نتیجه مسابقه تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. مورد بعدی به وزن مربوط می‌شود که احتمالاً در این بخش وضعیت به نفع سایبرتراک است چراکه این خودرو سنگین‌تر می‌باشد.

خب به نظر می‌رسد همه‌چیز حداقل روی کاغذ به نفع پیکاپ الکتریکی و بحث‌برانگیز تسلا می‌باشد. آیا در دنیای واقعی هم این‌گونه خواهد بود؟ باهم به تماشای این ویدئو می‌نشینیم…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.