مسابقه دریفت جذاب ب‌ام‌و M5 و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S

مسابقه دریفت جذاب ب‌ام‌و M5 و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S

هر چقدر هم با اعداد و مشخصات فنی، اسب بخار و گشتاور، وزن خالص، نسبت دنده‌ها و… کلنجار بروید بازهم به این نتیجه خواهید رسید که انتخاب بین دو خودروی ب‌ام‌و M5 و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S به علائق شخصی بستگی خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۸ هستیم. این دو خودرو را یا باید دوست داشت و یا باشد از کنار آن‌ها رد شد؛ اما در دنیایی که بهتر بودن باعث جلب مشتریان زیاد و سود بیشتر می‌شود گاهی اوقات باید یک جنگ تمام‌عیار تدارک دید؛ و این بار دو سدان لوکس و پرفورمنس مورد بحث در یک مسابقه دریفت به مصاف هم رفته‌اند.

کانال یوتیوب Cars.co.za مشتاق بوده تا در یک مسابقه تمام‌عیار توانایی‌های دریفت M5 و E63 S را بیازماید. این دو سدان چهار چرخ محرک و بزرگ دارای حالت دیفرانسیل عقب برای زمان‌هایی هستند که راننده تمایل داشته باشد در پیچ‌ها سرسره بازی راه بیندازد. در یک سمت پیچ مرسدسی قرار دارد که از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۶۰۲ اسب بخار استفاده می‌کند. در طرف دیگر هم ب‌ام‌و M5 با پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری بای توربوی ۶۰۰ اسبی حضور دارد. اگرچه قدرت این دو خودرو کاملاً نزدیک به هم است اما AMG گشتاور بیشتری دارد. گشتاور در بحث دریفت یک فاکتور کلیدی است مخصوصاً اینکه دو خودروی یاد شده سدان های سنگین‌وزنی هستند.

مرسدس ابتدا وارد پیچ‌ها شده و خودرو با دودی که از لاستیک‌های عقب برخاسته به پیش می‌رود. به نظر می‌رسد دریفت کردن با E63 S آسان است. حال نوبت M5 می‌رسد که طبق مشاهدات اولین تلاش آن به در بسته خورده که احتمالاً دلیل آن خیس بودن پیست است. البته تلاش بعدی راننده کاملاً رضایت‌بخش بوده و دود زیادی از لاستیک‌های عقب به پا می‌خیزد.

این دو سدان لوکس آلمانی سال‌هاست که رقیب اصلی یکدیگر هستند اما در نهایت شما باید یکی را انتخاب کنید. M5 و E63 S خودروهایی قدرتمند بوده و قدرت آن‌ها بیشتر از اکثر نیازهای مالکان می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.