مسابقه درگ میلی‌متری هیوندای i30 N و رنو مگان RS

مسابقه درگ میلی‌متری هیوندای i30 N و رنو مگان RS

امروز دو میوه ممنوعه برای بازار خودروی آمریکا با یکدیگر رخ‌به‌رخ شده‌اند. یکی از رقبا از کشور فرانسه و یکی دیگر از کشور کره آمده‌اند و البته جزو داغ‌ترین هاچبک های بازار اروپا هستند.

ما درباره‌ی رنو مگان RS و هیوندای i30 N صحبت می‌کنیم. رقیب فرانسوی از پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو با قدرت ۲۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۳۹۰ نیوتون متری استفاده کرده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۸ ثانیه‌ای دارد.

هیوندای هم ‌دست‌بسته نبوده و نیروگاه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی آن خروجی ۲۷۱ اسبی و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متری دارد. این نیرو باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود. هر دو خودرو به‌صورت دیفرانسیل جلو بوده و به گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز هستند.

با توجه به مشخصات هر دو خودرو انتظار یک رقابت بسیار نزدیک را داریم. مگان RS کمی قدرت بیشتری داشته و وزن آن اندکی پایین‌تر است. هاچبک کره‌ای در استارت مسابقه کمی پیش می‌افتد اما رنو خیلی زود به هیوندای رسیده و در نهایت با فاصله‌ای کم برنده می‌شود. زمان این خودرو ۱۴.۴۴ ثانیه بوده درحالی‌که هیوندای، زمان ۱۴.۸۹ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.