مسابقه درگ مک‌ لارن ۷۶۵LT و مرسدس-ای‌ ام‌ جی GT63 S

مسابقه درگ مک‌لارن ۷۶۵LT و مرسدس-ای‌ام‌جی GT63 S

مک لارن ۷۲۰S در سال ۲۰۱۷ پدیدار شد و از همان ابتدا به خاطر پرفورمنس فوق‌العاده خود توجهات را جلب کرد. این خودرو در مسابقات درگ کاملاً درخشان ظاهر شده و نسخه ۷۶۵LT آن نیز همین ویژگی‌ها را دارد. در جدیدترین ویدئوی کانال یوتیوب دنیل Abt شاهد قرارگیری این خودرو در برابر نسخه تیون شده از مرسدس-ای ام جی GT63 S هستیم. البته همین ابتدا باید گفت حتی قدرت اضافی مرسدس نیز برای شاخ‌به‌شاخ شدن با مک لارن کافی نیست.

مرسدس بسیار قوی‌تر از مک لارن بوده اما در عوض وزن بالاتری نیز دارد. این GT63 S تیون شده قدرت ۸۵۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متری خود را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. مک لارن خروجی ۷۵۵ اسبی و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری داشته اما وزن ۱۲۲۹ کیلوگرمی آن به‌طور قابل‌توجهی کمتر از وزن ۲۱۲۰ کیلویی مرسدس است. بریتانیایی‌ها خودرویی دیفرانسیل عقب ساخته‌اند که نسبت به سیستم چهار چرخ محرک مرسدس اندکی کم می‌آورد.

در اولین درگ مک لارن استارت چندان خوبی نداشته و لاستیک‌ها به دنبال کشش هستند و مرسدس به همین خاطر جلو می‌افتد. البته ۷۶۵LT سریعاً فاصله را جبران کرده و از مرسدس پیشی می‌گیرد. این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۹۳ ثانیه و با سرعت ۲۷۷.۱۸ کیلومتر در ساعت طی می‌کند درحالی‌که مرسدس زمان ۱۰.۷۲ ثانیه و سرعت ۲۴۸.۸۸ کیلومتر در ساعت را بر جای می‌گذارد. در مسابقه دوم مک لارن عملکرد بهتری داشته و بازهم رقیب را شکست می‌دهد.

درگ رولینگ هم نتیجه مشابهی داشته و مک لارن به سادگی مرسدس را پشت سر می‌گذارد. شایان ذکر است نسخه استاندارد GT63 S قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد. البته مشخص نیست که قدرت بیشتر نسخه تیون شده در این مسابقه کجا رفته چراکه مک لارن هر سه درگ را به راحتی پیروز شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.