مسابقه درگ مرسدس E63 S با سوپرکارها

مسابقه درگ مرسدس E63 S با سوپرکارها

سدان لوکس و پرفورمنس آلمانی در برابر کل دنیا! مرسدس-ای ام جی E63 S یک سوپر سدان کامل بوده و به نوعی سنگ محک رقبا و غیر رقبا محسوب می‌شود. هر خودروی پرفورمنسی که در نوربرگ رینگ حضور داشته خواهان بخشی از عملکرد این خودرو است. خواه خودروی موردنظر ب‌ام‌و M5 (رقیب واقعی و مستقیم) باشد یا دیگر محصولات گران‌تر، همه می‌خواهند با مرسدس سرشاخ شوند. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری این سوپر سدان اشتوتگارتی قدرت ۶۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته و بنابراین وارد قلمرو سوپر اسپورت‌ها می‌شود.

کانال یوتیوب TheSUPERCARDRIVER E63 S را در برابر خودروهای گوناگونی همچون فراری GTC4Lusso T، ۴۸۸ GTB و پورشه ۹۱۱ GT3 قرار داده است. اگرچه این خودروها قرابتی با مرسدس ندارند اما تماشای یک درگ هیجان‌انگیز همیشه با استقبال طرفداران روبرو شده است.

در روزی کاغذ فراری GTC4Lusso T اسب بخار نزدیک‌تری به مرسدس داشته اما از نظر گشتاور کاملاً عقب می‌نشیند. این فراری گشتاور ۷۵۹ نیوتون متری دارد و تفاوت هر دو خودرو در زمان مسابقه مشهود است. AMG فراری را محو کرده و پیروز می‌شود. این خودرو همچنین پورشه را نیز شکست می‌دهد اما فاصله این دو هم‌وطن کمتر است. پورشه بهتر از فراری عمل می‌کند. حتی با وجود اینکه ۹۱۱ GT3 وزن کمتری دارد اما پیشرانه ۶ سیلندر تخت آن بازهم یارای رقابت با مرسدس را ندارد. این حقیقت که E63 S خودرویی چهار چرخ محرک بوده ولی فراری و پورشه دیفرانسیل عقب هستند باعث برتری بی چون و چرای سدان لوکس ژرمنی می‌شود.

اگر می‌خواهید AMG را شکست دهید باید با فراری ۴۸۸ GTB و پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری بای توربوی آن وارد میدان شوید. این خودرو قدرت بیشتر اما گشتاور کمتری دارد. البته این موضوع اصلاً مهم نیست. مرسدس در شروع مسابقه پیش می‌افتد اما سوپرکار ایتالیایی به آسانی مرسدس را گرفته و از آن عبور می‌کند. ۴۸۸ GTB قدرت ۶۶۱ اسبی و گشتاور ۷۵۹ نیوتون متری دارد که ترکیبی صحیح برای شکست دادن AMG است!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.