مسابقه درگ مرسدس-ای‌ ام‌ جی G63، رنجروور SVR و آئودی SQ7

مسابقه درگ مرسدس-ای‌ام‌جی G63، رنجروور SVR و آئودی SQ7

زمانی که این خودروهای اروپایی را شانه‌به‌شانه نگاه کنید، شاید نتوانید قضاوت درستی درباره‌ی آن‌ها داشته باشید و البته ما هم شما را سرزنش نمی‌کنیم چراکه مرسدس-ای ام جی G63، رنجروور اسپورت SVR و آئودی SQ7 مورد بحث شتاب گیری مشابه با خودروهای اسپورت کامل دارند.

شاسی‌بلند مرسدس بنز همانند یک جعبه‌ی زیبا روی چهار چرخ بوده و اهمیت چندانی به آئرودینامیک نمی‌دهد بنابراین خیلی‌ها آن را بازنده‌ی این درگ خواهند دانست اما اشتباه نکنید!

ظاهراً این شاسی‌بلند آلمانی توانسته دو رقیب دیگر را پودر کند و ویدئوی انتهای مطلب هم آن را ثابت می‌کند.

مسابقه در ابتدا بین لندروور و آئودی بوده است. این مسابقه بین قدرت دیزل و بنزین بوده است و به نظر می‌رسد گشتاور زیاد آئودی می‌تواند پیروزی را برای ارباب حلقه‌ها به ارمغان بیاورد.

رنجروور اسپورت SVR قدرت ۵۶۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری داشته و تنها در عرض ۴.۳ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. از طرف دیگر آئودی SQ7 قلب آهنینی با خروجی ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد. نتیجه‌ی کار چیست؟ همان‌گونه که انتظار می‌رود آئودی به سرعت پیش می‌افتد اما اسب بخار زیاد رنجروور ثابت می‌کند که انتخاب بهتری برای یک درگ ۴۰۰ متر است.

اما همه‌چیز به مرسدس-ای ام جی G63 ختم می‌شود! این شاسی‌بلند اسطوره‌ای قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری داشته و یک سر و گردن بالاتر از رنجروور اسپورت SVR قرار می‌گیرد. نتیجه؟ خب سر بسته می‌گوییم که AMG G63 به هر دو شاسی‌بلند نشان می‌دهد که رئیس کیست!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.