مسابقه درگ فراری ۴۸۸ پیستا و سوپر کارت پرقدرت!

مسابقه درگ فراری ۴۸۸ پیستا و سوپر کارت پرقدرت!

آیا یک پرقدرت می‌تواند سوپرکار تولید محدود فراری را در تست‌های درگ شکست دهد؟ برای فهمیدن جواب این سؤال می‌توانیم ویدئوی منتشر شده توسط درایون مدیا را مشاهده کنیم که در آن فراری ۴۸۸ پیستا رو در روی سوپر کارتی جالب قرار گرفته است.

سوپر کارت‌ها برای انتقال رانندگان از دنیای مسابقاتی این‌چنینی به شاخه‌هایی همچون فرمول ۳، فرمول ۲ و نهایتاً فرمول ۱ طراحی شده‌اند. این خودروهای کوچک از پیشرانه ۲ سیلندر ۲۵۰ سی‌سی دو زمانه با قدرت حدود ۸۰ اسب بخار استفاده می‌کنند. این نیروگاه کوچک با گیربکس ۶ سرعته سکونشئال همکاری می‌کند.

یک سوپر کارت استاندارد معمولاً شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۲ ثانیه داشته و حتی می‌تواند رکوردهایی را در برخی پیست‌ها بر جای گذاشته و بهتر از خودروهای مسابقه‌ای فرمول ۳ و GT3 عمل کند. طراحی ساده سوپر کارت‌ها باعث شده این محصولات قیمت مناسبی داشته باشند و رانندگان نیز آن‌ها را کاملاً تحت‌فشار قرار دهند.

برای رقابت با فرمول ساده این سوپر کارت به سراغ فراری ۴۸۸ پیستای پیچیده رفته‌ایم. این خودرو آغازگر عصر جدیدی برای فراری بود چراکه ۴۸۸ GTB توربو جایگزین ۴۵۸ تنفس طبیعی شد. پس از چند سال هم ۴۸۸ پیستا به عنوان نسخه پیست محور این خانواده معرفی شد. نیروبخش پیستا پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو است که قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه روانه چرخ های عقب می‌شود.

به نظر شما کدام‌یک از این خودروها برنده مسابقه خواهد بود؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.