مزدا CX-5 فول آپشن جایگزین مناسب خودروهای لوکس

با به‌کارگیری طراحی به‌روز شده، تکنولوژی‌های جدید و مواد بهبود یافته در کابین، مزدا CX-5 جدید می‌تواند خطری واقعی برای خودروهای لوکس در کلاس شاسی بلندهای جمع‌وجور باشد.

کانسومر ریپورتز پس از تست و بررسی این شاسی‌بلند ژاپنی به چنین نتیجه‌ای رسیده و گفته که CX-5 جدید نه تنها خودرویی زیباست بلکه سواری آن نسبت به نسل قبلی بهتر است.

علاوه بر این سر و صدای کابین به‌طور چشمگیری کاهش یافته و به همین ترتیب راحتی سواری و سیستم فرمان نیز افزایش یافته و این حقیقت که ترمز اضطراری خودکار در تمامی نسخه‌های این خودرو به‌صورت استاندارد نصب می‌شود یک نقطه‌ی قوت به شمار می‌رود.

البته همه‌چیز این خودرو عالی نیست چراکه گاهی اوقات استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی با سختی همراه بوده و گیربکس ۶ سرعته دستی آن نیز فوق‌العاده نیست. همچنین پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری اسکای اکتیو آن که قدرت ۱۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۲۵۱ نیوتون متری دارد در حقیقت از نسل قبلی به این خودرو منتقل شده است.

نسخه‌ای که مشاهده می‌کنید از نوع گرند تورینگ است که بهای ۲۹۳۹۵ دلاری داشته و در آن تجهیزاتی چون رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، مونوروف و درب پشتی برقی، دستور صوتی، دوربین دید عقب، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی پریمیوم Bose و سیستم تهویه‌ی دو ناحیه‌ای به چشم می‌خورند.

خب نظر شما چیست؟ مزدا CX-5 جدید با تمام تجهیزات بهتر است یا یک مدل لوکس همچون آئودی Q3؟ انتخاب شما کدام خودرو است؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.