مزدا ویژن کوپه، بهترین کانسپت سال ۲۰۱۸

مزدا ویژن کوپه، بهترین کانسپت سال ۲۰۱۸

کانسپت مزدا ویژن کوپه به سفر جهانی خود که از نمایشگاه خودروی توکیوی سال پیش آغاز شده ادامه می‌دهد. پس از حضور در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس هم‌اکنون شاهد رخ‌نمایی این خودرو در ژنو هستیم.

ویژن کوپه در بزرگ‌ترین رویداد خودرویی اروپا به عنوان بهترین کانسپت سال معرفی شده است.

این جایزه در رویداد شب طراحی خودروی ژنو به مزدا اعطا شده است. اگر به یاد داشته باشید چندی قبل نیز زیباترین کانسپت سال را نیز در طی رویداد بین‌المللی خودرو در پاریس فرانسه معرفی کرده بودیم.

مزدا ویژن کوپه که از نظر هیئت‌داوران ۱۸ نفره از جمله چند مدیر طراحی معروف به عنوان بهترین کانسپت شناخته شده از موفقیت طراحی بالای خود لذت می‌برد.

یکی از مدیران ارشد مزدا در بخش طراحی می‌گوید:

واقعاً داشتن چنین خودرویی یک افتخار است. خودرویی که می‌خواهد حس زیبایی‌شناسی ژاپنی را به همه انتقال دهد. عصاره این مفهوم طراحی در نسل بعدی خودروهای مزدا که اولین آن‌ها در سال آینده عرضه می‌شود دیده خواهد شد.

اگرچه هیچ شکی وجود ندارد که مزدا ویژن کوپه یک کانسپت بسیار زیباست اما به سختی می‌توان از بین این خودرو و دیگر طرح‌های مطالعاتی نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ یک خودرو را برتر مطلق دانست. از جمله شاخص‌ترین مفهومی‌های این رویداد می‌توان به ب‌ام‌و M8 گرن کوپه، هیوندای له فیل روگ، پینین فارینا HK GT و تویوتا GR سوپرا اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.