مزدا میاتا، نسخه اسپرت گرافیت

مزدا میاتا، نسخه اسپرت گرافیت

مزدا به تازگی نسخه جدیدی از MX-5 را در مدل های کوپه و رودستر برای مشتریان بریتانیایی آماده کرده؛ خودرویی که قرارست با قیمت پایه ای ۲۰,۹۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۳۱,۷۰۰ دلار و به تعداد محدود ۵۰۰ دستگاه عرضه شود . . .

اسپرت گرافیت نام این خودروست که هم با پیشرانه ۱.۸ لیتری ۱۲۶ اسبی قابل سفارش است و هم با ۲.۰ لیتری ۱۶۰ اسبی. این خودرو تنها با سه رنگ قرمز (Zeal Red Mica)، آبی (Aquatic Blue Mica) و نقره ای (Aluminum Silver Metallic) عرضه شده اما برای هر سه مدل سقف هاردتاپ خاکستری تیره و همچنین رینگ های مشکی رنگ ۱۷ اینچی آلیاژی آن یکسان خواهند بود.

چرم های مشکی رنگ کابین، گرمایشی صندلی ها، سیستم راهیابی TomTom با نمایشگر ۵.۸ اینچی با بلوتوث، روکش های فولادی ضدزنگ، آینه های برقی، تهویه اتومات، چهار ایربگ، دستگیره های همرنگ بدنه، کنترل کشش (TCS) و کنترل پایداری (DSC) از جمله امکانات استاندارد اسپرت گرافیت هستند.

اما برای مدل های ۲.۰ لیتری کوپه این خودرو موارد دیگری مانند کروز کنترل، ، سیستم ضدلغزش دیفرانسیل (LSD)، آینه عقب حساس به نور (Auto-Dim) و تعلیق Bilstein نیز به لیست تجهیزات استاندارد آن اضافه میشود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.