مزدا به دنبال اخذ وام ۲.۸ میلیارد دلاری

مزدا به دنبال اخذ وام ۲.۸ میلیارد دلاری

همه‌ی ما می‌دانیم که همه‌گیری ویروس کرونا تأثیر زیادی روی صنایع گوناگون به ویژه صنعت خودرو داشته است. فراری قبلاً تعویق ۴ ماهه در معرفی محصولات جدید خود را اعلام کرده و کمپانی هرتز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های اجاره دهنده خودرو در آمریکا در مرز ورشکستگی قرار دارد.

ظاهراً هرتز تنها شرکتی نیست که به دنبال اخذ وام به منظور پیشگیری از ورشکستگی و مبارزه با اثرات شیوع کرونا در سراسر دنیا می‌باشد.

مزدا هم به دنبال اخذ وام ۲.۸ میلیارد دلاری از سه بانک بزرگ ژاپن و دیگر ارائه‌کنندگان تسهیلات مالی است. این را منابع مطلع به رویترز گفته‌اند.

درست همانند دیگر خودروسازان، مزدا تولید محصولات خود را به خاطر شیوع این ویروس متوقف کرده است. از طرفی فروش مزدا حتی پیش از شیوع جدی کرونا نیز افت کرده بود.

اما سه بانک بزرگی که مزدا درخواست اخذ وام را به آن‌ها ارائه کرده عبارت‌اند از گروه مالی میتسوبیشی UFJ، گروه مالی سومیتومو میتسوئی و گروه مالی میزوهو. دیگر ارائه‌کنندگان تسهیلات مالی نیز بانک توسعه ژاپن، هلدینگ سومیتومو میتسوئی و دیگر منابع غیر مشخص هستند.

مؤسسات یاد شده و خود مزدا از واکنش به خبرهای منتشر شده دراین‌باره خودداری کرده‌اند.

پیش از این برخی کشورها مقررات مربوط به قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی را تسهیل کرده‌اند و شاید فروش خودرو در ماه‌های پیش رو کمی بهتر شود؛ اما بازهم چیزی به‌صورت قطعی مشخص نیست و ذکر این نکته مهم است که تقاضا برای خودروهای جدید حتی پس از پایان همه‌گیری کرونا نیز می‌تواند به اندازه قبلی نباشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.