مرسدس X کلاس X2 سفارشی، جذابیت در ارتفاع بالاتر!

مرسدس X کلاس X2 سفارشی، جذابیت در ارتفاع بالاتر!

در ابتدا شاسی‌بلند  G550 4×4۲ پدیدار شد. سپس نوبت E کلاس آل ترین ۴×۴² رسید اما متأسفانه این خودرو تنها به تعداد یک دستگاه تولید شد؛ اما مرسدس هم‌اکنون این کار را با معرفی پیکاپ کاملاً توجه برانگیز X کلاس X۲ انجام داده است. این خودرو که در وب‌سایت یکی از نمایندگی‌های مرسدس به چشم می‌خورد نمونه‌ای سفارشی با برخی ویژگی‌های متمایز است.

در آغاز باید گفت این اسب کاری لوکس به لطف کیت سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر ۳۰ سانتی‌متری توانایی‌های آفرود بیشتری دارد. به عنوان یادآوری باید گفت مرسدس X کلاس در اروپا با ارتفاع ۲۰۰ میلی‌متر از سطح زمین فروخته می‌شود و البته نسخه‌ای با ارتفاع ۲۲۰ میلی‌متر از سطح زمین هم در دسترس می‌باشد. افزایش ارتفاع سیستم تعلیق بخشی از پکیج آفرود ۵۰۵۶ یورویی است. البته این پکیج شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های ۶۰/۲۶۵ نیز می‌باشد.

افرادی که تمایل به پرداخت ۴۱۶۵ یوروی دیگر دارند می‌توانند این پیکاپ سفارشی را با پکیج رنگی منحصربه‌فردی سفارش دهند که باعث می‌شود مالک از بین حداقل ۱۰۰ رنگ بدنه یکی را انتخاب کنند. این بسته شامل رنگ‌های بسیار متمایزی همچون صورتی و کله غازی می‌باشد. تکمیل کننده‌ی رنگ متمایز بدنه‌ی X کلاس X۲ سفارشی پکیج طراحی ۲۳۶۸ یورویی است که دربردارنده‌ی شیشه‌های دودی و انتخاب رنگ دستگیره‌های درب، نشان‌های مرسدس، پوشش چرخ، سپرها و… است.

اما این همه‌ی ماجرا نیست. افرادی که خواهان تمامی آپشن ها هستند می‌توانند با پوشش سخت، سقف سخت، جعبه بار، رکاب‌ها و میله‌های جانبی، تقسیم‌کننده‌ی محفظه بار و بسیاری از گزینه‌های دیگر خودروی خود را شخصی‌سازی کنند. این خودرو سفارشی تنها به‌صورت ۴ درب دو کابین و با مدل‌های ۴ سیلندر X250d یا ۶ سیلندر X350d عرضه می‌شود. قیمت این خودروها به ترتیب برابر با ۴۷۱۹۰ و ۵۳۴۹۰ یورو می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.