مرسدس X کلاس کمپر، یک ژرمن گران‌قیمت!

مرسدس X کلاس کمپر، یک ژرمن گران‌قیمت!

شرکت آلمانی Matzker معمولاً اقدام به تبدیل محصولات لندروور به خودروهایی ماجراجو می‌کند اما جدیدترین پروژه‌ی این شرکت یک مرسدس بنز X کلاس است که کاملاً آماده‌ی حمله به مناطق سرسخت نشان می‌دهد. بجای محفظه بار این پیکاپ یک کمپر کامل قرار گرفته است. همچنین وجود آشپزخانه شما را از درست کردن آتش برای پختن شام بی‌نیاز می‌کند.

X کلاس کمپر Matzker در بخش ظاهری خود دارای در عمودی بازشویی است که به نوعی ما را به یاد ۳۰۰SL گالوینگ مشهور می‌اندازد. زمانی که افراد قدم به داخل این خودرو بگذارند شاهد ظاهری کاربردی خواهند بود که با عناصر فلزی صنعتی و برس خورده تکمیل شده است. مجموعه تغییرات باعث شده‌اند سرنشینان به بخش جلویی نیز دسترسی داشته باشند بنابراین فردی که در عقب استراحت می‌کند همچنان می‌تواند با راننده ارتباط داشته باشد.

آشپزخانه‌ی این کمپر شامل دو شعله، سینک و یخچالی کوچک می‌باشد. همچنین بخش نشیمن این کمپر به فضایی برای خوابیدن تبدیل می‌شود. به صورت سفارشی هم می‌توان تخت خواب نصب شده در سقف را انتخاب کرد که باعث می‌شود افراد بیشتری در داخل خودرو استراحت کنند. البته خبری از حمام نیست.

این شرکت همچنین برخی تغییرات را برای اطمینان از آفرود مناسب X کلاس اعمال کرده است. برای مثال سیستم تعلیق ارتفاع بیشتری در مقایسه با نسخه استاندارد داشته و همچنین یک دیفرانسیل عقب قفل شونده نیز نصب شده است.

آپشن های متنوعی هم ارائه شده است. Matzker تجهیزاتی همچون پانل خورشیدی نصب شده در سقف، تخت‌های ریکاوری، محفظه لاستیک زاپاس، سیستم آب گرم و باک سوخت گازوئیل بزرگ‌تر را ارائه کرده است.

قیمت این کمپر جدید از ۸۹۹۰۰ یورو آغاز می‌شود. مدل‌های کاملاً فول بهایی فراتر از ۱۸۰ هزار یورو دارند. قطعاً قیمت این X کلاس کمپر بالاست اما خب در محدوده‌ی قیمت محصولاتی همچون GEV ادونچر و Winnebago ساخته شده بر پایه‌ی مرسدس اسپرینتر می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.