مرسدس SL جدید روح گالوینگ را زنده خواهد کرد!

مرسدس SL جدید روح گالوینگ را زنده خواهد کرد!

بسیاری از افراد جگوار E تایپ را زیباترین خودروی تاریخ می‌دانند اما صادقانه باید گفت مرسدس ۳۰۰ SL گالوینگ نیز جزو همین دسته از خودروها می‌باشد. اگرچه این کوپه‌ی برجسته شاهد تولید نسخه‌ای مدرن نبوده اما روح آن با تولید نسل جدید SL زنده خواهد شد. گوردون واگنر مدیر طراحی مرسدس در مصاحبه با نشریه‌ی CarAdvice برخی جزئیات ابتدایی از این خودروی جدید را افشا کرده است.

چندی قبل دیتر زچه رئیس دایملر گفته بود SL جدید واقعاً برجسته خواهد بود و حالا هم واگنر می‌گوید آینده‌ی این گرند تورر بسیار بسیار روشن خواهد بود. او ۳۰۰ SL اولیه را بهترین SL تاریخ دانسته و به همین دلیل است که نسل جدید آن اقدام به احیای روح گالوینگ خواهد کرد. دو دهه است که واگنر با مرسدس همکاری می‌کند اما برای اولین بار است که قلم خود را روی طراحی SL می‌کشد.

اگرچه نسخه‌ی تولیدی مرسدس SL جدید فاقد درب‌های گالوینگ مشهور موجود در SLS AMG بلک سریز خواهد بود اما شاید نسخه‌ی مفهومی آن از چنین درب‌هایی استفاده کند. مدیر طراحی مرسدس خاطرنشان ساخته SL جدید یک نسخه‌ی مدرن از گالوینگ نخواهد بود و البته طراحی رترویی نیز نخواهد داشت. البته DNA و روح اولین ۳۰۰ SL معرفی شده در سال ۱۹۵۴ در آن دیده خواهد شد.

فعلاً مشخص نیست که این خودرو چه زمانی عرضه خواهد شد اما جدیدترین خبرها نشان می‌دهد سال آینده این خودرو را خواهیم دید. SL جدید بر پایه‌ی پلتفرم نسل بعدی AMG GT ساخته خواهد شد.

شایعات نشان می‌دهند که مرسدس در حال کار روی طراحی ۲+۲ است و پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر الکتریکی شده و سیستم چهار چرخ محرک سفارشی را برای SL جدید در نظر خواهد گرفت. احتمالاً خبری از تولید نسخه‌ی SL 65 نخواهد بود چراکه مرسدس گفته پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر در آینده برای مدل‌های مایباخ در نظر گرفته خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.