مرسدس SL جدید جایگزین GT رودستر خواهد شد

مرسدس SL جدید جایگزین GT رودستر خواهد شد

فیلیپ شیمر مدیرعامل مرسدس-ای ام جی در مصاحبه اخیر خود با کار اند درایور اعلام کرد محصولات آتی این شرکت تغییرات زیادی خواهند داشت. این آینده روشن شامل ادامه سرمایه‌گذاری روی پیشرانه‌های درون‌سوز و استفاده از قوای محرکه هیبریدی در اکثر محصولات جدید خواهد بود. شیمر همچنین تائید کرده مرسدس-ای ام جی SL جدید در آینده نزدیک پدیدار شده و جایگزین AMG GT رودستر خواهد شد.

مرسدس SL قبلی روزگار سختی را گذرانده است. وجود رقبای هم‌خانواده همچون AMG GT، فروش پایین و عدم تبلیغات وسیع به این معنی است که این محصول نمادین مرسدس به حاشیه رانده شده است. خوشبختانه آینده SL روشن به نظر می‌رسد زیرا شیمر می‌گوید این رقابت داخلی به زودی به پایان رسیده و به لطف حذف AMG GT رودستر شاهد خودنمایی بیشتر SL جدید خواهیم بود. همچنین سرمایه‌گذاری بیشتری روی این خودرو انجام خواهد شد.

نسل بعدی SL یک محصول کاملاً مخصوص از مرسدس-ای ام جی مشابه AMG GT کوپه و سدان خواهد بود. مدیرعامل این شرکت می‌گوید SL همچنان محصولی راحت برای سفرهای طولانی بوده و درعین‌حال از نظر پرفورمنس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. شیمر همچنین خاطرنشان ساخته این خودرو از قوای محرکه منحصربه‌فرد خود سود خواهد برد و شاید هیچ اشتراکی با دیگر محصولات سواری مرسدس-ای ام جی نخواهد داشت.

از آنجایی که آینده محصولات مرسدس-ای ام جی با الکتریکی سازی گره خورده بنابراین احتمال دارد برخی از بهترین محصولات تاریخ این شرکت را در آینده ببینیم. حکم رانی در فرمول ۱ و توسعه هایپرکار وان تنها بخشی از توانایی‌های بازوی پرفورمنس مرسدس هستند. استفاده از قوای محرکه هیبریدی همچنین به محصولات مرسدس-ای ام جی اجازه هماهنگی با قوانین آلایندگی سخت گیرانه و درعین‌حال بهبود پرفورمنس را خواهد داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.