مرسدس GLC با لباس مبدل

مرسدس GLC با لباس مبدل

مرسدس بنز GLC با طراحی ظریف و اسپرتی که یادآور مدل‌های کلاس C و همچنین کوچک‌ترین کراس اوور بنز یعنی GLA است، در زیر پوشش استتار قابل تشخیص است.

عکس‌هایی که جاسوسان از این خودرو گرفته‌اند نشان می‌دهند که قوس‌ها و انحنای بدنه، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و جلوپنجره با دو نوار افقی کرومی، پایین‌تر آمدن ورودی‌های هوای جلو، شیب ملایم سقف، ریل سقف کرومی و بالاتر رفتن قسمت کمر خودرو از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودرو می‌باشند.

ستون D باریک و بلند بوده و یک اسپویلر سقفی نیز در بالای درب عقب قرار گرفته است. چراغ‌های عقب، کشیده و دو تکه بوده و پنجره عقب نیز دارای قاب و فریم می‌باشد. دو عدد اگزوز نیز در دوسوی پایین سپر عقب به چشم می‌خورند.

داخل کابین این خودرو به‌شدت تحت تأثیر طراحی داخلی کلاس C می‌باشد. با این وجود، یک فرمان اسپرت، سیستم سرگرمی مستقل و مواد داخلی با کیفیت بالاتر نیز در این خودرو مدنظر قرار گرفته‌اند.

همچون سایر اعضای خانواده C می‌توان گزینه‌های متنوعی برای پیرانه انتخاب کرد. نقطه اوج این انتخاب هما، موتور V8 با حجم ۴.۰ لیتری AMG است که قدرتی برابر با ۴۷۶ اسب بخار و گشتاوری به اندازه ۶۵۰ نیوتن متر تولید می‌نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.