مرسدس G کلاس پرورش یافته زیر دستان لوما دیزاین، باابهت و خشن!

مرسدس G کلاس پرورش یافته زیر دستان لوما دیزاین، باابهت و خشن!

لوما دیزاین آماده‌ی خشن‌تر کردن مرسدس بنز G کلاس با کیت جدید CLR G770 R خود است. بهای این کیت از ۱۲۷۰۰ یورو شروع می‌شود و احتمالاً افراد زیادی خواهان آن خواهند بود.

این کیت بدنه باعث دگرگونی کامل G کلاس می‌شود. در دماغه شاهد جلوپنجره‌ای متفاوت و نوار نورانی LED هستیم. جلوپنجره یاد شده پذیرای عناصر قرمز رنگ در بخش‌های پایین شده و چهار دست چراغ نیز روی سقف نصب شده‌اند تا دید بیشتری را برای راننده فراهم کنند.

یک ورودی هوای بزرگ نیز روی کاپوت جا خوش کرده و سه ورودی کوچک نیز در هر طرف آن دیده می‌شوند.

با نگاهی به پروفایل جانبی این شاسی‌بلند نمادین می‌توانیم گلگیرهای پهنی را ببینیم که ۳۵ میلی‌متر به بیرون کشیده شده‌اند. همچنین تریم جدیدی برای بخش‌های پایینی درب‌ها وجود داشته و یک نوار نارنجی نیز در اطراف بدنه دیده می‌شود.

سپر عقب نیز جدید بوده و در هر طرف آن بخش‌های جدیدی دیده می‌شود. برند لوما هم روی چرخ زاپاس دیده می‌شود.

خود این کیت CLR G770 R چشمگیر و باابهت است اما لوما به همین موارد اکتفا نکرده و رینگ‌های بزرگی را نیز به آپشنی اضافی در دسترس خریداران قرار داده است. این رینگ‌های ۲۴ اینچی دارای طراحی پیچیده‌ای هستند که با طراحی خودرو هماهنگی خوبی دارد.

لوما دیزاین همچنین اگزوز افترمارکتی را برای G63 تدارک دیده است. این سیستم اگزوز دارای سایلنسرهای قابل تنظیم است که گازهای تولیدی را به سه خروجی در هر سمت خودرو هدایت می‌کند. خریداران می‌توانند خروجی‌های اگزوز را با طرح مشکی یا کروم سفارش دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.