مرسدس EQS به سیستم اطلاعات سرگرمی ال‌جی مجهز می‌شود

مرسدس EQS به سیستم اطلاعات سرگرمی ال‌جی مجهز می‌شود

سیستم مشهور MBUX، دیگر در مرسدس EQS جدید بکار نخواهد رفت و این سدان لوکس و الکتریکی به زودی از سیستم اطلاعات سرگرمی ال‌جی استفاده خواهد کرد. غول الکترونیکی جهان دیروز با انتشار بیانیه‌ای خبر یاد شده را تائید کرد.

سیستم اطلاعات سرگرمی جدید ال‌جی در هایپراسکرین بزرگ مرسدس به نمایش درخواهد آمد. این نمایشگر شیشه‌ای و منحنی ۱۴۱ سانتی‌متر طول داشته و تمامی سطوح بین ستون‌ها را پوشش می‌دهد. نمایشگر راننده ابعاد ۱۲.۳ اینچی داشته و ابعاد نمایشگر مرکزی به ۱۷.۷ اینچ می‌رسد. سرنشین جلو نیز از وجود نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دوم لذت خواهد برد.

هایپراسکرین که در CES ۲۰۲۱ رونمایی شده بود آماده ورود به بازار با تکنولوژی ال‌جی است. این سیستم اطلاعات سرگرمی به‌طور خاص برای هماهنگی با محصول تازه‌نفس مرسدس توسعه یافته است. سیستم موردبحث بر پایه نمایشگرهای OLED ال‌جی بنا شده و نمایشگرها نیز از انعطاف کافی برای تا شدن برخوردار خواهند بود.

مهندسان ال‌جی و مرسدس در حال همکاری فشرده با یکدیگر برای ایجاد تجربه کاربردی مدرن و آینده‌نگرانه‌ای هستند. این دو شرکت به دنبال رساندن اینترفیس انسان-ماشین به سطح کاملاً جدیدی بوده و بنابراین راننده از کنترل بهتری روی خودرو برخوردار خواهد شد.

ایون سئوک هیون، رئیس کمپانی راه‌حل‌های خودرویی ال‌جی می‌گوید:

همکاری نزدیک با یک شریک مورد اعتماد و قابل همچون مرسدس بنز مایه افتخار است. ما سال پیش به عنوان تأمین کننده نمایشگرهای خودرویی مرسدس بنز مطرح شدیم و همین موضوع جدای از افتخار زیادی که برای ما دارد نشان دهنده نتایج فوق‌العاده‌ای است

این شرکت کره‌ای همچنین در حال کار روی سیستم‌های دستیار راننده پیشرفته و سیستم‌های خودران است تا آن‌ها را روانه صنعت خودرو کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.