مرسدس AMG GT چهاردر مدل ۲۰۲۳ با تغییرات جزئی معرفی شد

مرسدس AMG GT چهاردر مدل ۲۰۲۳ با تغییرات جزئی معرفی شد

جدیدترین مدل از سدان پرچمدار AMG با دو نسخه‌ی GT63 و GT63S کوپه، تفاوت‌هایی نسبت به نمونه‌های قبل خواهد داشت.

در نمای روبرو، تقریبا تمام جزئیات مشابه نسخه‌ی فول آپشن GT63S E به نظر می‌رسد. محل ورود هوا در طرفین سپر، کمی بزرگ‌‌تر شده و دارای سه بالچه‌ی کوچک عمودی است. این خودرو با سه رنگ جدید، شامل خاکستری عربی (Arabian Grey)، سفید کشمیر (Cashmere White Magno) و آبی چین (China Blue) قابل سفارش خواهد بود. همچنین رنگ‌های مات و متالیک نیز به آپشن‌ها اضافه خواهند شد. سال آینده، ادوات فیبرکربن جدید برای بدنه و بسته‌ی آپشن‌های نایت پکیج (AMG Night Package II) برای AMG GT چهاردر ارائه می‌شود.  صندلی با طرح لوزی و چرم ناپا ، فرمان دو رنگ و کفپوش چرم هم قابل سفارش خواهند بود.

از سال آینده تمام نسخه‌های AMG GT سدان، مجهز به سیستم تعلیق جدید (Ride Control+) هستند. این فناوری با فنرهای بادی، ارتفاع بدنه را به صورت الکتریکی تغییر می‌دهد و کمک‌فنرها را مدیریت می‌کند تا نرمی یا سختی سیستم تعیق باتوجه به حالت رانندگی و شرایط مسیر، بهینه شود. مجموع تغییرات اعمال شده روی AMG GT مدل ۲۰۲۳، راحتی کابین و شرایط دینامیک هنگام مانورهای سریع را بهبود می‌دهد.

فیلیپ شیمر، مدیر دپارتمان Mercedes-AMG GmbH معتقد است:

 سیستم تعلیق جدید، تعادل بسیار خوبی برای رانندگی آرام و اسپرت فراهم می‌کند. از یک سو، AMG GT سدان یک خودروی گران توریسمو برای تمام خانواده است و از سویی دیگر، رکورددار نوربرگ در کلاس مدل‌های لوکس محسوب می‌شود.

پیشرانه و قوای فنی AMG GT سدان برای سال ۲۰۲۳ تغییر نخواهد کرد. این محصول، با موتور توئین توربوشارژ ۴ لیتر V8، در مدل GT63 قدرت ۵۷۵ اسب بخار و گشتارو ۸۰۰ نیوتن دارد. نسخه‌ی GT63 S با قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتارو ۹۰۰ نیوتن‌متر تولید خواهد شد. این خودروها به ترتیب، ۱۴۰ و ۱۶۲ هزار دلار قیمت دارند و می‌توانند سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۳ ثانیه ارائه دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.