مرسدس AMG GT مخصوص پیست با قدرت ۷۲۴ اسب بخار معرفی شد

مرسدس AMG GT مخصوص پیست با قدرت ۷۲۴ اسب بخار معرفی شد

جدیدترین نسخه‌ از AMG GT، تِرَک سریز (Track Series) نام‌ دارد و به قیمت ۴۰۵ هزار دلار فروخته خواهد شد.

تنها ۵۵ دستگاه AMG GT Track Series تولید می‌شود. این خودرو، نسخه‌ای ویژه از بلک سریز خواهد بود که مخصوص پیست و رویدادهای ویژه طراحی شده است. تیراژ تولید AMG GT  تِرَک سریز به یادبود ۵۵ سالگی شرکت AMG محدود شده است و فقط به رنگ خاکستری مانگو با ترکیب سیاه و قرمز تولید می‌شود.

زیر کاپوت، شاهکار مهندسی AMG ارتقا یافته است تا ۷۲۴ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. این نمونه از موتور ۴ لیتر توئین توربوشارژ مرسدس بنز، ۴ اسب بخار و ۵۰ نیوتن‌متر، قوی‌تر از AMG GT  بلک سریز است.

گیربکس AMG GT  ترک سریز متفاوت از نمونه‌ی ۷ سرعته در بلک سریز خواهد بود و همراه با جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی HLS ساخت هیولند (Hewland) عرضه خواهد شد. شرکت هیولند در انگلیس واقع است و از سال ۱۹۵۷ تا امروز، گیربکس‌های مخصوص خودروهای مسابقه تولید می‌کند. مرسدس AMG GT  ترک سریز، مجهز به فنرهای ساخت بیلشتاین (Bilstein) آلمان با چهار حالت قابل تنظیم است.

در نمای بیرونی خودرو، ادوات فیبرکربن وجود دارد تا علاوه‌بر افزایش حس اسپرت، وزن خالص AMG GT  ترک سریز را به ۱۴۰۰ کیلوگرم برساند. این مدل نسبت به نسخه‌ی جاده‌ای، ۱۸۸ کیلوگرم سبک‌تر است. کاپوت جلو و حفره‌های طرفین سپر نیز طراحی متفاوت دارند تا آیرودینامیک AMG GT  ترک سریز بهبود یابد. درپوش صندوق، بال و سپر فیبرکربن در عقب نیز، مخصوص این خودرو طراحی شده است.

در کابین، تمام ادوات تزئینی حذف شده و تجهیزات مخصوص مسابقه نصب شده است. سیستم‌های الکترونیکی مثل ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، حالت‌های قابل تنظیم تا ۱۲ حالت مختلف دارند. مرسدس AMG GT  ترک سریز، نمایشگر لمسی نخواهد داشت؛ اما پنل دیجیتال پشت فرمان با رابط کاربری مخصوص خودروهای مسابقه‌ای دارد که توسط شرکت بوش ساخته شده است.

کابین با ستون‌های آلومینیومی تولید می‌شود. کابین خودرو، مطابق با جدیدترین استانداردهای ایمنی فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی FIA تقویت شده است. پنج ستون محافظ در اتاق وجود دارد و سیستم اطفاء حریق با کپسول آتش‌شنانی نیز فعال خواهد بود.

اواخر بهار امسال، مرسدس AMG GT  ترک سریز تحویل متقاضیان خواهد شد. این خودروی اسپرت مخصوص پیست، بدون محاسبه‌ی مالیات در کشورهای مختلف، ۴۰۵ هزار دلار قیمت دارد. خریدار می‌تواند با پرداخت مبلغ اضافی، صندلی کنار راننده و تجهیزات ویژه‌ی کلاه ایمنی با تهویه و سیستم نوشیدن آب را سفارش دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.