مرسدس AMG GT سری سیاه رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را شکست؟

مرسدس AMG GT سری سیاه رکورد پیست نوربرگ‌رینگ را شکست؟

این هفته رکوردشکنی‌هایی تاریخی در دنیای ماشین رخ داده است زیرا بعد از رکورد سرعت خارق‌العادهٔ SSC تواتارا، حالا به نظر می‌رسد مرسدس-آام‌گ هم رکوردی را شکسته است. مدتی بود شایعاتی در مورد حمله‌ور شدن مرسدس AMG GT سری سیاه به رکورد خودروهای تولیدی پیست نوربرگ‌رینگ شنیده می‌شد و به نظر می‌رسد این رکوردشکنی سرانجام در روز دوشنبه رخ داده است. قبلاً پیش از آنکه خبر رکوردشکنی آئودی RS Q8 در نوربرگ‌رینگ رسماً اعلام شود، یوتیوبری بنام «میشا چارودین» این رکورد را اعلام کرد و حالا همین ماجرا برای مرسدس هم تکرار شده است.

AMG GT سری سیاه پس از یک تلاش ناموفق در جمعهٔ گذشته به دلیل شرایط بد آب‌وهوایی، در ابتدای این هفته تصمیم گرفت لامبورگینی اونتادور SVJ را از تخت سلطنت جهنم سبز به زیر بکشد و به نظر می‌رسد این کار را انجام داده زیرا گفته شده یک دور پیست نوربرگ‌رینگ را ظرف ۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه طی کرده است. البته این تایم رسمی سری سیاه نیست و صرفاً زمانی تخمینی است که توسط چارودین اعلام شده است؛ بنابراین باید منتظر بمانیم تا مرسدس این تایم را تأیید یا رد کند اما به نظر می‌رسد مردان افلترباخ رکورد ۴ دقیقه و ۴۴.۹ ثانیه‌ای اونتادور SVJ که در جولای سال ۲۰۱۸ ثبت شد را شکسته باشند.

جدیدترین محصول سری سیاه مرسدس قبلاً عملکرد خوب خود را با رانندگی کریستین گبهارت در پیست هوکنهایم نشان داده و در این پیست سریع‌تر از مک‌لارن ۷۲۰S و فراری پیستا بوده است؛ بنابراین تعجبی ندارد که اگر AMG GT سری سیاه رکورد نوربرگ‌رینگ را هم شکسته باشد. این پرفورمنس فوق‌العاده به لطف نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی زیر کاپوت این هیولای آلمانی ایجاد میشود که ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و آن‌را به قوی‌ترین محصول تاریخ مرسدس بعد از AMG One تبدیل کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.