مرسدس AMG G63 پهن‌پیکر در اتاق عمل تاپ کار!

مرسدس AMG G63 پهن‌پیکر در اتاق عمل تاپ کار!

مرسدس در حال عرضه نسل جدید شاسی‌بلند AMG G63 است و البته که چنین خودرویی ارزان‌قیمت نیست. اگر بخواهید خودروی خاص‌تری داشته باشید باید پول بیشتری هم پرداخت کنید و از شرکتی همچون تاپ کار بخواهید کیت بدنه جدیدی را روی خودروی شما نصب کند.

این تیونر روسی در حال حاضر تلاش زیادی برای طراحی قطعات و بخش‌های گوناگون کیت بدنه G63 جدید انجام می‌دهد. این کیت شامل موارد متنوعی از سپرهای جلو و عقب جدید گرفته تا ورودی‌های روی گلگیر، بچه گلگیر، کاپوت متفاوت، عناصر متفاوت چراغ‌های جلو و… می‌باشد.

تصاویری که در پیج فیس‌بوک تاپ کار منتشر شده‌اند به خوبی آنچه را که انتظار داریم ببینیم نشان می‌دهند. G63 با کیت تاپ کار پهن‌تر، فهمیده‌تر و گیراتر به نظر می‌رسد.

انتظار داریم کابین نیز کمی دست‌خوش تغییر شود زیرا نسل قبلی نیز چنین تجربه‌ای را داشته است. آن خودرو نیز از کیت پهن بدنه، کاپوت جدید، چراغ‌های LED، رینگ‌های متفاوت و حتی اسپویلر روی سقف معرفی شده بود. در داخل کابین نیز صندلی‌های چرمی تهویه دار، عناصر فیبر کربنی کنسول مرکزی، داشبورد، پانل درب‌ها و دوخت‌های متضاد به چشم می‌خورد.

اما از نظر قدرت حتی G63 استاندارد هم می‌تواند کاملاً احساس‌برانگیز باشد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری این قدبلند اسطوره‌ای قدرت ۵۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید کرده و خودرو را تنها در عرض ۴.۵ ثانیه به ‌تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت مرسدس-ای ام جی G63 به ۲۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج راننده این میزان به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.