مرسدس AMG CLA45 با تیونینگ ۳۰۰ هزار دلاری/ دوبله‌فارسی

مرسدس AMG CLA45

شرکت تازه‌تاسیس کارکرافت در سوئیس، به‌تازگی نسخه‌ای از AMG CLA45 را همراه با تزئینات وِیژه به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته است. این خودرو از نظر فنی، تفاوت خاصی با نمونه‌ی ساخت کارخانه ندارد و صرفا، اگزوزهای آکراپوویچ برای بهبود صدای پیشرانه، جای‌گزین نمونه‌ی اصلی شده‌اند.

کارکرافت در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کردهو تمرکز خود را بر سفارشی‌سازی خودروهای مدرن قرار داده است. این برند، با استفاده از ادوات فیبرکربن براق برای ظاهر بیرونی و انواع چرم ناپا و آلکانتارا برای کابین، مدل‌هایی تک‌نمونه و کاملا اختصاصی برای مشتریان متمول خود تولید می‌کند.

کانال مشهور MercBenzKing در یوتیوب، از سال‌ها پیش به بررسی تخصصی انواع مرسدس بنز‌های موجود در بازار جهانی پرداخته است. این رسانه‌ی اینترنتی، همچنین علاقه‌ی ویژه‌ای به مدل‌های لوکس و تیونینگ‌شده با امکانات رفاهی ویژه دارد. مرس‌بنزکینگ به‌تازگی، سراغ AMG CLA45 تیونینگ وارکرافت رفته است تا این سدان کامپکت ۳۰۰ هزار دلار را از نزدیک بررسی کند.

نسخه‌ی استاندارد از CLA45 با قیمت ۵۰ هزار دلار فروخته می‌شود. قوی‌ترین نمونه با کد CLA45 S، همراه با موتور دو لیتر توئین توربوشارژ، قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر دارد. این سدان کوپه در زمان ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۷۰ کیلومتر برساعت ارائه می‌کند. مرسدس AMG CLA45 S، مجهز به سیستم دو دیفرانسیل، میانگین مصرف سوخت ۸/۵ لیتر بنزین در صد کیلومتر دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.