مرسدس چگونه در یک شب ۶۰۰ شغل ایجاد کرد؟

مرسدس چگونه در یک شب ۶۰۰ شغل ایجاد کرد؟

مرسدس بنز در حال ایجاد ۶۰۰ شغل در ایالت آلاباماست و این کار را با تأسیس یک کارخانه باتری جدید انجام می‌دهد. این حرکت برای ورود به جاده الکتریکی سازی است. کارخانه موردبحث تولید سلول‌های باتری را چند ماه قبل از آغاز تولید محصولات مرسدس EQ در آمریکا شروع خواهد کرد. این برند لوکس با تأسیس کارخانه یاد شده تولید محصولات الکتریکی خود در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی را افزایش خواهد داد. مرسدس بنز EQS و EQE در کارخانه‌ای که فاصله زیادی با کارخانه تولید باتری جدید این شرکت ندارد تولید خواهند شد. این دو خودرو قرار است خط تولید کارخانه توسکالوزا در آلاباما را ترک کنند.

حدود ۴ میلیون شاسی‌بلند بزرگ مرسدس از سال ۱۹۹۷ تاکنون در توسکالوزا تولید شده‌اند. فقط در سال ۲۰۲۱ تعداد ۲۶۰ هزار دستگاه شاسی‌بلند مرسدس در این کارخانه مونتاژ شده‌اند. هم‌اکنون قرار است این سایت به تولید شاسی‌بلند EQS مشغول شود. خودروی موردبحث ماه آینده رونمایی خواهد شد. در همین کارخانه خودروهای GLE، GLE کوپه، GLS و مرسدس-مایباخ GLS نیز تولید خواهند شد. مرسدس بنز در حال سرمایه‌گذاری بیش از ۷ میلیارد دلاری در آلاباما بوده است. یک میلیارد دلار از این سرمایه روانه کارخانه باتری، مراکز لجستیکی و ارتقای خطوط تولید خواهد شد تا خودروهای الکتریکی بیشتری تولید شوند.

در حال حاضر ۴۵۰۰ نفر به علاوه ۱۱ هزار نفر در زنجیره تأمین و سرویس مشغول کار هستند. حدود دو سوم تولید این کارخانه نیز صادر می‌شود و این‌گونه است که مرسدس بنز آمریکا به یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان خودروی آمریکا تبدیل شده است. اولا کالنیوس رئیس مرسدس بنز می‌گوید:

تأسیس کارخانه باتری جدید در آلاباما یک دستاورد بزرگ در مسیری الکتریکی است. ما به ایجاد شغل‌های جدید در آینده برای تولید شاسی بلندهای الکتریکی در آمریکا افتخار می‌کنید

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.