مرسدس ویانو با چشم الماس!

مرسدس ویانو با چشم الماس!

امروز روی مود لوکس هستیم و بعد از معرفی یک سوپر SUV گران قیمت، یک ون بی نظیر و ویژه را معرفی خواهیم کرد. مرسدس بنز ویانو ویژن الماس جالبترین ونی بود که در نمایشگاه پکن به نمایش درآمد. نه بخاطر ظرفیت زیاد یا توانایی حمل عالی بلکه بخاطر امکانات و لوکسی فوق العاده.

این خودروی ون لوکس در ادامه ویانو کانسپت مروارید است که در نمایشگاه فرانکفورت به نمایش گذاشته شده بود. وقتی وارد فضای داخلی این خودرو می شوید، برخلاف یک ون با یک لیموزین روبرو خواهید شد.

همه امکانات و فضای ماشین در اختیار دو سرنشین خوش شانس قرار می گیرد. کابین راننده همانند کابین خلبان هواپیما از قسمت مسافران مجزا شده است. پارتیشن جداکننده، یک مانیتور ۴۰ اینچی را نیز در بر می گیرد. تمام پنجره های عقب از شیشه های دولایه ساخته شده اند.

چرم سفید رنگ پوشش داخلی با الگوی لوزی الماس مانند دوخته شده و با چوب نواری مشکی کنتراست خوبی ایجاد کرده است. سیستم صوتس بنگ اند اولاوسن (Bang & Olufsen) و اتصالات دستگاههای دیجیتال و یخچال نیز جزو تجهیزات سرنشینان می باشند. بنابراین از داخل این خودرو می توانید یک ویدیو کنفرانس مدیریتی برگزار کنید یا با پدرخوانده و اعضای مافیا قرار ملاقات بگذارید! شاید هم بعنوان یک آدم معروف، بدون دیده شدن بتوانید در شهر تردد کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.