مرسدس در اندیشه تولید محصولات کوچک‌ تر از A کلاس و GLA

مرسدس در اندیشه تولید محصولات کوچک‌تر از A کلاس و GLA

مرسدس بنز این روزها مشغول توسعه محصولات الکتریکی خود و البته دلبری کردن با نسل جدید S کلاس است اما به نظر می‌رسد ژرمن‌ها به دنبال تولید محصولاتی ارزان‌قیمت‌تر نیز هستند.

گفته می‌شود مرسدس خودرویی پایه را برای قرار گرفتن در جایگاهی پایین‌تر از A کلاس عرضه خواهد کرد. اتوبیلد این خبر را با استناد به نقشه راه مرسدس در سال‌های پیش رو منتشر کرده است.

اگرچه ما قبلاً با بخش اعظم محصولات مرسدس در سال‌های آینده آشنا شده‌ایم اما در اسلایدهای آخر نقشه راه مرسدس می‌توان خودروی کوچک‌تر از A کلاس و نسخه‌ای قدبلندتر را مشاهده کرد که این آخری هم ظاهراً پایین‌تر از GLA قرار خواهد گرفت.

قطعاً این اخبار با اغراق همراه شده‌اند اما این اولین باری نیست که خبر محصولات پایه و جدید مرسدس منتشر می‌شود. در آگوست سال پیش بود که مدیر توسعه محصولات کامپکت مرسدس و مدیر بخش تست خودروهای این شرکت به احتمال تولید خودروهایی کوچکتر اشاره داشتند که این امر به خاطر انعطاف بالای معماری MFA می‌تواند محقق شود.

اتوبیلد می‌گوید این محصولات جدید و پایه در سال ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد. گفته شده نسل فعلی A از نظر ابعاد کوتاه‌تر خواهد شد و طراحی سه درب به خواهد گرفت؛ اما مدل قدبلند از پوشش‌های محافظتی بدنه و ریل‌های سقف برخوردار خواهد بود و البته خبری از سیستم چهار چرخ محرک نیز نخواهد بود. ظاهراً شاسی‌بلند پایه مرسدس قرار است در سال ۲۰۲۳ از راه برسد.

البته تضمینی برای تحقق قطعی این اخبار وجود ندارد. اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر اذعان داشته که در بحث تولید محصولات کامپکت بیش از حد جلو رفته‌اند. باید منتظر ماند و دید که مرسدس سال آینده این شایعات را به واقعیت تبدیل خواهد کرد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.