مرسدس به دنبال تولید G کلاس کانورتیبل

مرسدس بنز G کلاس در طول این سال‌ها تغییرات طراحی چندانی نداشته است. همانند پورشه ۹۱۱ و فیات ۵۰۰، برخی چیزها را بهتر است بدون تغییر باقی بگذاریم. علیرغم این مورد ما شاهد برخی تلاش‌ها برای ارتقای طراحی این شاسی‌بلند لوکس بوده‌ایم. منصوری جزو تیونرهای مشهوری است که G کلاس خود را معرفی کرده است؛ اما حالا نوبت به خود مرسدس بنز رسیده که G کلاس را به‌روز کند و تاکنون تصاویر جاسوسی منتشر شده حاکی از برخی تغییرات ملایم بوده‌اند.

البته این تصاویر جاسوسی شاید بازگو کننده تمامی داستان نباشند زیرا گفته می‌شود ژرمن‌ها در حال کار روی نسخه روباز G کلاس هستند. این ایده خیلی خوب به نظر نمی‌رسد…

البته اگر این سقف از همان نوع بکار رفته در فیات ۵۰۰C یا جیپ رانگلر باشد شاید طراحی زیبایی را به نمایش بگذارد اما خب فعلاً چیزی مشخص نیست. دلیل آنکه چنین شایعاتی به گوش رسیده خود مرسدس است که در حال استخدام مهندسان جدیدی برای کار روی سقفی تاشونده در کارخانه گراز اتریش می‌باشد. البته این مهندسان شاید روی پروژه‌ای کاملاً متفاوت کار کنند اما فرضیه دیگر این است که مرسدس در حال احیای نسخه لندولت برای بازوی مایباخ خود می‌باشد. اگر این‌گونه باشد مرسدس-مایباخ نسخه سفارشی خود از G کلاس را معرفی خواهد کرد.

اگر خاطرتان باشد تنها ۹۹ دستگاه از آن خودرو تولید شد. G کلاس لندولت ابعاد بزرگی داشت بنابراین درصورتی‌که نسخه جدید مایباخ تولید شود چنین ابعادی دور از انتظار نخواهد بود. گزینه موردعلاقه ما این است که مرسدس روی نسخه پایه‌تر و ساده‌تر از G کلاس روباز کار کند و این خودرو قیمتی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار داشته باشد اما در این صورت هم خودرویی خاص نسبت به لندولت تولید نخواهد شد. باید منتظر ماند و دید این شایعات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.