مرسدس بنز S کلاس W221 با طعم لورینسر!

مرسدس بنز S کلاس W221 با طعم لورینسر!

با فروش بیش از ۵۰۰ هزار دستگاهی در مدت کمتر از ۸ سال، نسل W221 مرسدس بنز S کلاس یکی از پرفروش‌ترین نسل‌های این سدان لوکس و پرچم‌دار بوده است. با تردد بسیاری از مدل‌های این نسل در خیابان‌ها، لورینسر امید دارد توجه برخی مالکان را به کیت تیونینگ خود جلب کند.

این تیونر با دریافت ۱۰۸۴ یورو در آلمان باعث قوی‌تر شدن مدل‌های S250 CDI، S320 CDI، S350 بلوتک، S350 CDI، S420 CDI و S500 CGI می‌شود.

اما مدل S63 AMG داستان دیگری دارد چراکه قدرت و گشتاور ۵۵۴ اسبی و ۸۰۰ نیوتون متری آن در حالت استاندارد به ۶۰۴ اسب بخار و ۹۵۰ نیوتون متر می‌رسد. همچنین در حالت دیگر قدرت ۶۳۱ اسبی و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متری حاصل می‌شود. این کیت هم با بهای ۱۲۵۲ یورو در دسترس است.

جدای از قدرت بیشتر، لوریسنر کیت بدنه‌ی جدیدی را برای S کلاس قدیمی در نظر گرفته که شامل سپر جلوی جدید، رکاب‌های جانبی سفارشی و دیفیوزر عقب می‌باشد. این کیت هم ۴۷۶۵ یورو قیمت دارد؛ اما جلوپنجره‌ی کرومی، اسپویلر عقب لبه‌ای و سقف هم به ترتیب ۵۳۰، ۳۵۰ و ۳۷۵ یورو قیمت‌گذاری شده‌اند. نهایتاً باید به گلگیرهای جدید جلو با قیمت ۱۶۵۰ یورو هم اشاره کنیم.

کیت کاهش ارتفاع سیستم تعلیق استاندارد یا بادی سفارشی نیز با قیمت ۴۰۰ یورو در دسترس بوده و تکمیل‌کننده‌ی تغییرات ظاهری این سدان لوکس نیز رینگ‌های افترمارکتی است که قیمت آغازین ۵۲۰ یورویی داشته و با طرح و ابعاد مختلفی تا حداکثر ۲۱ اینچ قابل سفارش خواهند بود.

قطعا کیت تیونینگ لورینسر برای مرسدس S کلاس W221 یکی از کیت‌های قابل‌توجه در سال‌های اخیر است؛ اما نظر شما درباره‌ی آن چیست؟ آیا ظاهر استاندارد خودرو را بیشتر ترجیح می‌دهید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.