مرسدس بنز GLS جدید با رایحه ملایم برابوس!

مرسدس بنز GLS جدید با رایحه ملایم برابوس!

S کلاس شاسی بلندها یا همان مرسدس بنز GLS وارد گاراژ برابوس شده و حاصل کار نیز ظاهر و کابینی اسپورت تر و البته افزایش حداقلی قدرت پیشرانه بوده است.

این خودرو بر پایه نسخه AMG Line تولید شده و ورودی‌های هوای جانبی، اسپویلر عقب و نشان‌های مرسدس تغییر یافته‌اند و جای خود را به نشان برابوس داده‌اند. رینگ‌های گوناگون از جمله نمونه مونوبلاک Z پلاتینیم ادیشن ۲۴ اینچی نیز در دسترس هستند و لاستیک‌های پیرلی آن‌ها را در آغوش می‌گیرند.

چندین گزینه انحصاری برای کابین در دسترس بوده و البته لیست آپشن های موجود بسیار پر و پیمان بوده و از پلاک‌های ویژه با لوگوی برابوس گرفته تا تریم آلومینیوم برای زبانه قفل درب‌ها و میدونی‌ها را شامل می‌شود. چرم اعلا به همراه آلکانترا نیز جزو منوی مفصل برابوس برای این شاسی‌بلند لوکس است. کابین GLS با اضافه شدن طرح قرمز و مشکی حالت اسپورت تری به خود می‌گیرد. عناصر چوبی مختلف، تریم فیبر کربن و… نیز می‌تواند برای تغییر طراحی داخلی GLS بکار رود.

تنها بهبود قدرتی که فعلاً برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر گرفته شده پیشرانه ۲.۹ لیتری دیزلی مدل GLS 400d 4Matic را شامل می‌شود. به این ترتیب قدرت ۳۳۰ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری این نیروگاه آهنین به ترتیب به ۳۷۰ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتون متر رسیده است. احتمالاً برنامه اصلی برابوس برای مدل GLS 580 4Matic در نظر گرفته خواهد شد. این مدل هیبریدی ملایم از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۴۸۹ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری استفاده کرده و یک واحد الکتریکی با قدرت ۲۲ اسبی و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متری نیز کمک‌حالش است.

نهایتاً باید گفت برابوس با دریافت هزینه اضافی اقدام به نصب سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم و کنترل می‌کند که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلی‌متر تغییر می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.