مرسدس بنز GLA و دورخیز برای موفقیت

مرسدس بنز اعلام کرده که برای کراس آور کوچک خود یعنی GLA انتظار استقبالی بیشتر از سدان ارزان CLA دارد. به نظر می‌رسد که CLA یکی از موفقیت‌آمیزترین مدل‌های این کمپانی در بازار در طول بیست سال گذشته بوده باشد. اما GLA حتی می‌تواند از این هم بهتر باشد.

SUV های جمع‌وجور در بازار ایالات‌متحده و سایر بازارها، از اقبال عمومی بالایی برخوردارند. فضای جادار، طراحی اسپرت و قابلیت‌های خارج از جاده نسبی، می‌تواند از مزایای این خودروها باشد. طراحی این خودروها نیز سرگرم‌کننده و مورد توجه مشتریان جوان‌تر ۲۰ تا ۳۰ ساله است.

مرسدس بنز GLA از فضای مناسب داخلی بهره می‌برد. این خودرو از پلتفرم مشابه و مشترک با CLA بهره می‌برد. مشابه همان روندی که ب ام و با X1 و آئودی با Q3 در پیش گرفته است. اما مزیت این خودرو، قابلیت‌های بسیار عالی آفرود آن و همچنین هیجان رانندگی اسپرت با آن می‌باشد.

پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری این خودرو با کمک توربوشارژر و اینترکولر قادر است در مدل GLA250، قدرت ۲۰۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر و در مدل GLA45 AMG قدرت ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر را در اختیار یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک قرار دهد. شتاب صفر تا صد ۶.۴ ثانیه ای برای مدل استاندارد و ۴.۲ ثانیه ای برای مدل AMG نشان از تندوتیزی و قابلیت‌های اسپرت آن دارد.

قیمت GLA از ۳۴ هزار دلار آغاز می‌شود و به ۵۰ هزار دلار نیز در مدل AMG می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.